Alo, sunt .. !

De mult am vrut sa postez acest post..dar mereu uitam.. si uite ca astazi in sfarsit am reusit sa pun pe “hartie” postul :D. NU stiu voi.. insa eu urasc persoanele care desi vorbesti cu ele destul de des.. mereu cand raspunzi la telefon.. zic.. “sunt cutarica..“.. (Asta fiind seful).. mereu ma…mereu ma freaca (sa folosesc un termen pentru toate categoriile de varsta.:) )…desi stie ca il am printre contacte…  Sa nu mai vorbesc de persoanele care stau cate 1 minut sa faca prezentarea…..tu raspunzi cu.. “ciao X“..si el incepe.. “salut, sunt X.. fratele lui Z si am o problema cu calculatorul”.. Nah.. uitate si tu cate cuvinte aruncate doar de dragul de a vorbi :). Mai ziceam daca era prima oara cand suna.. insa deja e a 7-a daca nu a 8-a oara cand ma suna..  Stiu ca e politicos sa spui cine esti.. dar cand stii deja ca ai mai vb cu persoana respectiva..si mai ales ca ai facut schimb de numere.. cu siguranta te are printre contacte.. mai ales daca te si suna inapoi :)), rare sunt cazurile in care te-a sters din lista…. acum mai toti au telefoane noi.. care iti permit pana la 1000 contacte..daca nu si mai multe, depinde de spatiu, nu ca inainte cand aveai maxim 100 contacte.. 🙂

Si cum ziceam.. ieri m’a sunat aceasta persoana..sa-i repar PC-ul.. Ceea ce am si facut :D. Il facusem eu aseara inainte sa plec la munca.. insa nu mergea o chestie.. (nu pot spune ce 😀) si a trebuit sa ma mai joc nitzel la 6 dimineata..cand am venit de la munca :)) doarece nu aveam somn.. Si.. uite asa am mai facut rost de niste banuti..:D.. pot incepe sa strang bani pt nVidia 3D Vision =))) ..am nevoie sa strang de inca 10 ori pe cat am luat acum :))…dar incet incet.. totul e posibil 😀

Leave a Reply

