Produse alimentare de.. (ma abtin:) )

Astazi de dimineata.. ca tot omul..(mai rar la mine dar uite ca se intampla).. m’am pus la masa sa mananc si eu ceva.. (nu de foame..ci de pofta).. Si i’am pregatit prajitorul de paine, painea feliata.. o cana cu lapte..si borcanul cu miere..si m’am pus sa halesc. De mult mi’am dat seama..dar pe vremea aia nu aveam acest blog.. iar in ultima vreme.. de putine ori am baut lapte.. mai mult l-am consumat cu Nestle Cheerious (fabuloase:D) iar astea fiind cu miere .. ii schimba gustul laptelui. Dupa cum ziceam.. astazi am baut o cana de lapte rece “proaspat” ..si mi’am dat seama ca este pur si simplu apa chioara :).. doar ca are culoarea alba, va jur.. o porcarie de lapte.. In ziua de astazi.. foare putine mai sunt produsele “naturale” pe care le poti cumpara din magazine.. iar daca le gasesti cu adevarat.. abia te poti atinge de ele.. la ce preturi piperate au..  Cred ca astia fac laptele.. cum fac nectarele… sau sucurile din fructe.. unde iti zic ca au 30% suc de fructe.. iar restu chimicale.. iar laptele asta cred ca are 5% lapte.. si restu rahaturi.. Nu mai zic de painea deja feliata ..pe care o cumparam din magazine… aia la punga cu miros de alcool.. ca sa se poata pastra mult timp moale si pufoasa.. care iar nu stiu cat de sanatoasa poate fi.. dar adevarul este ca e buna :)) .. si cand ma pun la televizor.. cu painea intreaga in fata.. cu prajitorul in stanga iar cu borcanul de miere in dreapta..si ma uit la un film sau ceva la Tv.. ma trezesc dupa 15 minute..ca am ajuns la al 2-lea colt.. si parca tot as mai manca :))..asa de pacatoasa este 😀 (s-a intamplat de mai multe ori sa mananc o paine intreaga fara sa-mi dau seama :D)

Orice ar fi.. prefer de 1000 de ori aceste “chimicale”.. decat o tocanita de ceapa (BLEAH).. sau ciorba de legume.. sau alte feluri de mancare cu tone de ulei..

Mancarea preferata.. Cartofi prajiti cu..orice :))…sau piure de cartofi cu.. orice :)).. you got It.. I’m a cartof addicted :)). Mai sunt si alte feluri de macare ce-mi plac.. dar nu prea imi vin in minte.. .. cum ar fi ciulama de pui (dar si aici.. mai putin sos..si mai multa carne..).. ciorba de burtica (sa fac patratele sau mai bine zis.. niste liniute..ca-s mai sexy :)) ), supe de orice.. :X, paste.. nu mai zic:D.. eh.. mai multe dar sunt mai incet de minte 😀

Leave a Reply

