well.. something new :)

Dupa cum bine nu stiti.. deoarece am vorbit doar cu o singura persoana despre minunatul plan care-l aveam pt viitorul apropriat.. si care totodata s-a spulberat in cateva minute :)).

Simplu, de plictiseala am inceput sa-mi pun mintea la contributie..sa vad ce as putea face..sa nu ma mai plictisesc.. si.. exact in momentul ala a intrat pe mine o fata care m’a intrebat cum ar putea sa faca sa-si atraga clientii la asigurarea unde lucreaza ea.. si mi’a picat fisa.. prin advertising. De aici..am inceput sa ma gandesc la fluturasi, aka flyers .. si m’am gandit ca as putea deschide o asemenea afacere..insa totul a fost spulberat cand am vb cu Mihai si am realizat ca intradevar, nu se merita.. deoarece nu-mi scot banii care-i dau pe foi, tus, printer..etc..  Asa ca aceasta mini “afacere” a picat..

Tot Mihai mi’a dat impulsul necesar (il aveam de mult.. cei ce mai stau pe mirc pot confirma aceasta initiativa) de a-mi crea un blog axat pe ceva anume..si sa scot un banut din publicitate. Well, nu stiu cati bani am sa scot din afacerea asta.. am sa va tin la curent.. dar chestia este ca acum sunt decis.. sa fac asa ceva.. chiar de unul singur..daca nimeni altcineva nu se va alatura (prin alaturare ma refer la posting, forum moderator.. etc ).

Ideea pe care o am acum si pe care o voi pune in practica, este sa creez un blog, legat de telefonia mobila, phone reviews, useful applications si jocuri pentru telefoane (vor fi packs pentru diferite tipuri de telefoane). Blogul va fi in engleza per total (va fi greu, dar sper sa ma descurc) iar forumul idem.

Forumul va fi imparit pe categorii, iar fiecare categorie va fi o marca de telefon(i.e Nokia, Apple, Lg, Samsung).. iar sub-forumurile vor fi pe versiunile software-ului, (i.e Nokia – S60).  Dupa parerea mea ..va fi ceva dragut si sper sa atrag cat mai multi vizitatori interesati sa formam o mini comunitate stabila (sa dati si voi macar 1 data click pe status la mine.. cand va plictisiti..poate gasiti ceva interesant pe noul blog si de ce nu..sa ma ajutati sa ajung la un nr de vizitatori unici cat mai multi :P.

Pentru cei interesati sa posteze, trebuie doar sa ma contactati pe YM (realdogye) si o sa aveti drept de writer. La fel si pentru cei interesati de postul de moderatori pe forum.

In seara asta sau maine cel tarziu am sa ma gandesc la un nume pentru blog si am sa cumpar si webhosting + domain. Daca aveti vre-o idee de un nume ce ar indruma vizitatorii catre site.. va rog sa ma contactati fie pe mess, fie printr-un comment. La fel si daca cunoasteti vre-un web-hosting mai slabut de pret.. desi… ma indoiesc ca a-ti gasi ceva mai ieftin de 16 euro pe 2 ani, cu 200gb spatiu:).

Am sa continui sa-mi scriu “durerile” pe acest blog..deoarece ma simt bine cand imi impartasesc problemele, fericirile si durerile cu voi 😀

Multumesc pt atentie, Radu

Leave a Reply

