8 ore la sala..

Astazi.. ca in ultimile 3-4 zile.. in loc de munca.. fac sala.. din cauza ca suntem in anul 2010 si in loc sa incarcam cu vola..incarcam cu lopata..breton sau breton? Doamnee..ce-as mai injura aici..dar tre sa fiu educat, ca asa e frumos.

De cateva zile.. bag ca magaru’n panta la lopata de zici ca nu-i adevarat.. Prima oara s-a intamplat Miercuri, 3 Feb, cand sub banda ce poarta semintele de struguri s-a format o gramajoara de seminte..din cauaza ca banda pierde.. Asta nu-i nimic.. problema mai grava a fost alaltaieri, ieri si astazi, cand am bagat la lopata cate 3000 kg de seminte.. tare nu?.. va zic eu.. foarte tare.. si nasol totodata. Dar asta de ce se intampla?.. oare din cauza ca multi sunt avari si nu vor sa piarda in pizda mamii lor 50 euro sau cat mm o costa o banda sa acopere unde pierde?..sau din cauza ca-i doare-n gaura curului si nu dau 2 bani pe ceea ce se intampla si nemultumirile personalului?…

Daca pana acum a fost ok, astazi cel putin a fost terorare..la fiecare 30 minute.. (uneori la fiecare 20) trebuia sa ma dau jos din vola..si sa bag cate 20 lopeti..altfel se bloca banda.. + a trebuit sa curat pe jos acea cupa plina ochi ce se asternea mai ceva ca fulgii de zapada.. Am o febra musculara.. vai vai ..

Pe langa toate astea.. in rest e ok.. astaziĀ  a fost o zi breton.. cu soare, caldura (numai la soare ca in rest tremurai nitzel) si stand in vola.. mi’a facut companie o pereche de porumbei..sau gugustiuci..(pt astia care vor sa fiu precis cand mananc un rahat..dar pt mine tot porumbei sunt.. ). Am facut cred ca vre-o 80 poze.. in serie.. Am tot incercat sa prind porumbeii cu aripile deschise..dar nu prea am reusit cu vroiam eu.. dar ceva ceva tot a iesit :P. Puteti observa din pozele urmatoare:P

In prima poza.. seamana cu un avion de vanatoare ceva.. :)), In a 2-a.. cu ceva vultur..iar in a 3-a.. vulturu intra in avion si se bat ca 2 prosti ahahahaha

Tags:

One Response to “8 ore la sala..”

  1. Danuzza Says:

    era leu, nebunu..:)))

Leave a Reply

