prostie..sau… ce?

Astazi dis de dimineata.. (dupa cateva zile de chin cu rahatul asta de calculator in ultimile zile).. m’am decis sa ma duc la un computer shop la mine in oras…si sa-l intreb cam cat m’ar ajunge un computer cu configuratia care o vreau eu. Ce mi’a zis luzaru?.. “ah.. noi comandam si asamblam computere la cerinta persoanei, insa ceea ce vrei tu e prea puternic si nu ne bagam“.. si l’am intrebat pe luzar de ce..si zice.. “pai daca ai ceva probleme cu el, dupa vii la mine si nu am timp de reparatii“.. LOOL.. dumb luzar ma jur.. ca esti degeaba..

Lasand discutia legata de calc.. il intreb de curiozitate.. sa stiu daca am luat prea mult 20 euro pt ca am schimbat limba la windows xp din greaca in engleza.. si ii zic:

Auzi, merge sa schimb limba din italiana in engleza la windows XP?” .. la care luzaru face.. (dupa ce sta si se gandeste).. “din cate stiu eu, nu merge.. insa merge la Windows Vista si Win SEVEN (ahahahaha), dar cred ca daca te documentezi pe google ai putea gasi un patch, insa nush cat de bune sunt“.. la care ii zic.. “asa este, am gasit patch-uri dar niciunul bun” si face foarte fericit.. “ai vazut?:) “..

In gandul meu.. imi venea sa-i zic.. pritene… esti praf :)) dar am tacut si l-am lasat in prostia lui..fara sa-i zic modalitatea prin care se poate schimba limba 😉

Oricum, zilele viitoare am de gand iar sa ma duc la un centru mai mare.. care mi l-a recomandat el..sa vad cat ma poate ajunge computerul..

3 Responses to “prostie..sau… ce?”

  1. Alex Says:

    De ce nu-ti faci configuratia pe http://www.dc-shop.ro ?

  2. Radu Gologan Says:

    am facut acolo, dar cum ti’am spus si pe mess.. ma interesa doar sa vad cat ma ajunge in Italia..ca daca ma ajunge mai ieftin.. iau de aici..altfel.. din Ro 🙂

  3. Danuzza Says:

    cred ca tu atentezi la un a2l2a job…la jobul baiatului. deaia mi`l mascaresti :)))))

Leave a Reply

