Munca in ture..

De cateva zile ma tot chinui sa scriu un post..fie aici fie pe celalalat blog si astazi am gasit cheful necesar :D. Stiu, a trecut ceva timp de la ultimul post dar nah.. mai bine mai rarut dar bun decat mult si prost :))

De ceva timp, de fapt de cand m’am angajat.. multa lume imi tot spune ca e nasoala munca in ture.. pt ca nu ai timp liber si chestii de genul, insa tin sa va contrazic :). Eu muncesc 8 cu 24 ceea ce inseamna ca muncesc 8 ore iar 24 le stau acasa, pe cand daca as lucra cu orar fix, de dimineata de la 8 pana pe la ora 17:30.. as mai avea foarte putin timp ramas din timpul meu liber. Nush, eu nu as da turele pe un orar de zi… imi place mult mai mult asa… In stilul asta 2 zile ma trezesc cand vrea muschiul meu … iar o zi ma trezesc de la 5:15, in plus mai fac si o noapte.

Voi ce parere aveti despre munca in ture? A-ti vrea sa lucrati in ture  sau cei ce lucrati deja..sunteti multumiti?

3 Responses to “Munca in ture..”

  1. Danuzza Says:

    Noi…am vrea sa muncim (in primul rand) 😀
    Sincer si mie mi se parea foarte ok cand lucram in ture. Mult mai ok decat sa ma transform subit intr`un shoarec, care pentru un weekend liber, se trezeste zi de zi la 6.

  2. Radu Gologan Says:

    corect 😀

  3. Danuzza Says:

    …caut munca in ture! :)))) [ anunt extrem de serios!!!! ]

Leave a Reply

