La taclale fix in mijlocul drumului

.. deja titlul spune absolut tot…dar trebuie sa va obosesc nitzel ochii..asa ca am sa scriu cateva randuri..sa “share-uiesc” putin sentimentul meu fata de toate persoanele ce se intalnesc pe strada si se pun la taclale.

Astazi de dimineata am fost cu mama la piata, pentru cei care cunosc am fost la Lugo, deoarece era ziua cu tarabe iar mama vroia sa caute nush ce dar nu a gasit. Mergand noi pe aleei printre tarabe.. la un momentdat se intalnesc 2 tipe .. si se pun sa vorbesca.. fix pe mijlocul drumului, astfel incat trebuia sa te bagi ca magaru in fata si sa treci ..sau sa astepti sa treaca alte persoane ca sa ai si tu loc .. ori puteai sa te impingi in ele si daca comentau sa le freci si cate una de caciula (am ales prima optiune). Nu stiu prietene.. dar am o boala pe lumea asta.. jur.. nu e primul grup.. dar nici ultimul pe care-l vad.. ca se opresc in mijlocul drumului.. si se pun sa vorbeasca de viata personala… de munca.. copii.. de p***a mamii lor. Eu unul nu suport sa ma intalnesc cu nimeni (pe care cunosc) pe strada.. in magazine.. sau in alte locuri tocmai pentru a evita astfel de discutii de rahat. Slava domnului putine au fost cazurile in care m-am intalnit cu cateva persoane..dar si atunci eram pe graba..si sper sa fiu in continuare… Nu suport sa stau in mijlocul drumului si sa incep sa vb de chestii personale si sa vad ca persoanele  din jurul meu stau si casca gura la ce vorbesc eu (asta se intampla des la casa in supermarket-uri).

Imi pare rau totusi ca nu am putut face o poza.. ar fi stat de milioane in acest post.. dar aveam mainile ocupate si n’am putut face..dar promit ca la prima ocazie.. fac si o pun pe blog :). Voi ce parere aveti despre acele persoane care se opresc si vorbesc in mijlocul drumului?..sau sunteti si voi din aceeasi oala?:D.. De fapt.. nici nu stiu de ce va mai intreb.. si asa nu comenteaza nimeni.. dar nah.. eu imi fac datoria si va invit la o dezbatere 🙂

Tags: , , ,

One Response to “La taclale fix in mijlocul drumului”

  1. Danuzza Says:

    …ca sa nu mai vbim de barfa din mijloacele de transport in comun, cu vocea data pe maxim…sau acelasi volum, dar pentru vorbitul la celular :)) cazurille de top sunt alea cand telefonu` mai e si dat pe spicker. deci auzi ce vbeste personaju` de pe cealalta linie, iar pe “civilizat” inevitabil in auzi…

Leave a Reply

