Champions League

In aceasta seara, 10 Martie 2010, a jucat 4 echipe Manchester United cu A.C. Milan si Real Madrid  cu Olympic Lion.

In seara asta.. am avut marea neplacere de a vedea cum Milan a fost pur si simplu umilita de Manchester United incasand 4 goluri. Imi pare foarte bine..desi sunt nervos pe prostia antrenorului, Leonardo.. care este pur si simplu un IDIOT. De la inceputul partidei a tinut pe bara cele 3 baloane de aur pe care le are la dispozitie.. ca sa lase niste amatori in plm sa joace..si sa faca echipa de cacat. Nu mai vorbesc de portarul ala de 2 bani.. cred ca si cel mai nasol portar din lume ar fi parat macar 2 goluri din cele 4 incasate.. dar ce sa mai comentez aiurea.. chiar ma bucur ca a pierdut.. echipa asta de amatori… pentru ca nu ar fi meritat sa castige.. NIMIC.

Celalalt meci nu l-am vazut, insa m’am uitat din cand in cand.. dar nu va pot spune foarte multe.. insa un singur lucru va pot spune..si anume.. am avut mare mare dreptate cand am spus ca Realul este o echipa de cacat.. cu toate vedetele pe care le are la dispozitie.. Kakà, C. Ronaldo, Raul..etc..  De cand s-a inceput sa se construiasca o echipa plina de “stele” .. am spus ca sunt bani aruncati.. sa dai tu 150 mil euro pt un jucator ca C. Ronaldo… bani aruncati aiurea.. ca sa ce?..sa fii dat afara de catre Olympic Lion din cea mai importanta competitie a cluburilor?.. Echipa care nu se poate compara cu R.M din punct de vedere al banilor si a vedetelor.. dar care ii este superioara.. (s-a vazut clar in aceasta seara).

Asta a fost tot ce am avut de spus in legatura cu meciurile din aceasta seara.. sa vedem saptamana viitore cine se va califica mai departe.

Tags: , , , , , , , ,

Leave a Reply

