and.. I’m back

Dupa o luna perioada de cand nu am mai postat regulat pe blog.. m’am decis ca de astazi sa imi reincep activitatea de low blogger si sa va mai rapesc cateva clipe cu rahaturile scrise de mine pe acest blog.

Mi’am propus sa duc in paralel ambele blog-uri fie asta cat si thetechlair.com + un alt mini proiect care sper sa prinda picioruse usor usor ๐Ÿ™‚ (nu va spun nimic despre el momentan.. poate in viitoarele posturi. Inca astept sa vad daca va prinde.. ca nu vreau sa patesc la fel de fiecare data cand mananc ca*at-ul inainte ๐Ÿ˜€

Astazi fusasi la un hyper-market sa cumpar niste tarte cu fructe si ca de fiecare data in ultimul timp am inceput sa parchez masina pe cladire (are rampa..doar nu’s Mos Craciun sa zbor cu masina :)) ) ca e goala parcarea mereu.. pe cand jos tre sa ma plimb minim 5-10 minute sa gasesc un rahat de parcare..ย  Ajungand sus.. ca sa cobori tre sa iei liftul.. ca nu are scari (damn, pt un rahat de etaj trebuie sa astepti mereu sa urce cineva de jos (si viceversa cand vrei sa urci) ca s-au bulit butoanele si raspund foarte greu cand le apesi)… Cand am ajuns la lift.. in spatele meu o tziganca (buna la corp si moaca) cu un tzigan.. (ambii tineri…sa zic maxim 23 ani) vorbesc pe romaneste.. “in lift ma dau pe langa el” si ala nush ce a bombanit … Pentru cei care ma cunosc.. personal stiu foarte bine ca am niste rahaturi de “gropite” care ma dau de gol de fiecare data cand ma bufneste rasul…ย  Cand tipa a vazut ca am zambit.. i’a zis ceva pe tziganeste la luzar si au stat in banca lor.. S-or fi prins ca sunt roman.. si au zis ca mai bine stau in banca lor..si asa eram dublu fata de ei..

In magazin.. sa-mi bag mana.. ori aratam prea breton.. ori nush.. ca toate pitzipoancele se uitau la mine.. sau am avut eu impresia.. nush.. posibil si asta..

anyway.. stau si ma gandesc daca ar fi cazul sa renunt la thetechlair.com si sa trec acest blog pe hostingul de acolo.. sau sa le tin in paralel si sa nu rezolv un rahat..ย  Veniti si voi cu idei.. sa stiu:P. Faza e ca fiind singurul care posteaza pe thetechlair.com .. e aproape imposibil sa fiu la zi cu tehnologia si sa mai am si timp de noi posturi…

One Response to “and.. I’m back”

  1. Danuzza Says:

    Raduu macho-man :)) ๐Ÿ˜€ :>

Leave a Reply

