5 lucruri bune

Astazi.. de ziua mea m’am gandit sa postez 5 lucruri bune ceau avut loc in viata mea in ultimul an.

Aceste 5 lucruri bune ar fi :

  1. Mi’am cumparat telefonul minune, si anume Nokia 5800 XpressMusic de care sunt hyper-multumit
  2. I’ve broke up with my girlfriend
  3. Am terminat liceul si scoala in general cu bine, 8.20 media la BAC
  4. M’am angajat
  5. Mi’am cumparat minunata masina 😀 New Renault Megane 3th series

Bine inteles ca au fost mai multe. insa astea sunt cele mai importante cae imi aduc satisfactie zi de zi.. (mai putin bucata de hartie primita de la scoala.. ca fiind o diploma 🙂 )

Asa ca, astazi am implinit 23 (era sa scriu 23 si trei de ani :)) )si ma simt breton asa cum sunt acum..  Happy Birthday to me 😀 si la mai multe impliniri si lucruri ce-mi aduc fericirea, nu numai mie dar si voua, in special acelor persoane ce comenteaza acest post 😀

6 Responses to “5 lucruri bune”

  1. Danuzza Says:

    La multi ani, Raduuuuu! :*:*:* Sa fii sanatos, fericit, iubit si sa te bucuri de tot ce`i mai frumos in viata! Ai avut ceva realizari anul asta, dar pacat ca din lista de 10 promise, ne`am ales doar cu o lista de 5 😛 Probabil te`ai pierdut pe traseu :)) Te iertam, ca`i ziua ta si esti prietenul nostru 😀 Numai bine iti doresc! >:D< :*

  2. Radu Gologan Says:

    ups. am uitat sa modific si in post :)). Prima oara am vrut sa scriu 10..dar nu’mi aminteam decat vre-o 7 😀 asa ca am ramas la 5 :D. Am modificat acum.
    btw, thanks :*

  3. AxeL Says:

    La Multi Ani! Sa fi iubit si fericit. Sa ai parte de multe realizari in viata, iar lucrurile rele sa te ocoleasca!
    Sa-ti folosesti si stapanesti sanatos masina si sa ai multa bafta la “scarbiciu” 😀
    Sa auzim numai de bine! 😛

  4. Radu Gologan Says:

    10x 😛 same to you 😉

  5. Mihai Says:

    LA multi ani man! Sa fii sanatos.

  6. Radu Gologan Says:

    gracias 😀

Leave a Reply

