La pescuit

Astazi, 2 mai, am fost la pescuit impreuna cu niste prieteni de fam .. la un canal. Bineinteles  ca mie nici macar nu mi’a tras.. unde mai pui ca a inceput si ploaia. Romanul cum este inventiv.. si avea chef sa stea in aer liber.. dupa lungi saptamani de munca si de stat aproximativ numai in casa…. si-a facut conditiile necesare pentru a sta la iarba verde chiar si atunci cand ploua :), asa cum se poate observa din urmatoarea poza 🙂

Dupa ziua de astazi, ne-am decis cu totii sa ne cumparam cate un cort.. iar de vor mai fi astfel de iesiri (si cu siguranta vor mai fi..) ne-ar prinde f. bine cateva corturi..

La mai multe iesiri 😉

2 Responses to “La pescuit”

  1. AxeL Says:

    Ehe, cu siguranta vor prinde bine corturile alea, mai ales daca veti avea parte de ploaie 😀 Si .. cum de nu ti-a tras? Nu ai folosit momeala corespunzatoare? :))

  2. Radu Gologan Says:

    rame si porumb.. bine..am si stat cu batu-n balta 5 minute :)) ca nu aveam chef ..dar restu care au stat la pescuit de cand am ajuns si pana am plecat..au prins 6 pesti in 4 insi :))

    Oricum, cu siguranta or sa ne prinda f. bine corturile 😛

Leave a Reply

