noua mea bratzarica :D

Ieri am fost la ziua lu verisoar’mea Rebecca .. care a facut 4 ani (cred). Acolo surioara mea a dat de un set de “jucarii” special pt a-ti face bratari, lanturi..etc din niste pietricele de lemn.. Zis si facut.. sor’mea s-a instalat si si’a facut o bratara.. si cum suntem frati.. i’am zis sa-mi faca si mie :)) una mai sucara..asa de vara. Eu vroiam ceva de pus la gat..sa fiu smecher cand port camasile pe care le-am primit de ziua mea 😛 (dar aia ma duc s-o cumpar.. )

Bratara este de firma…. pe piata o gasiti la cel putin 100 euro.. insa eu am luat-o moca de la sursa :)).. plm..e firmata L&C (Laura Cristina)..

Ziceti voi ca nu e misto.. 😀

5 Responses to “noua mea bratzarica :D”

  1. AxeL Says:

    “Cul”. La Multi Ani verisoarei tale si sa-ti traiasca si surioara 😀
    Ahh si la multi ani si tie, ca deh, azi e ziua noastra, ziua barbatului, cica 😛

  2. Radu Gologan Says:

    nici nu stiam ca azi e ziua barbatului.. ms ca mi’ai zis.. acum ma simt mai implinit :)) si ms si pt urari:D
    btw, la multi ani :))

  3. AxeL Says:

    Nici eu nu stiam, pana azi dimineata cand a venit o colega la mine sa-mi spuna la multi ani si sa ma pupe (pe obraz, nu te du prea departe cu gandul 😛 ). Am ramas in stare de soc, gandindu-ma ” Wtf?! Deja e iarna, iar?!?! :O “. In cele din urma, m-a dezmeticit, spunandu-mi, foarte senina, ca azi e ziua internationala a barbatului. Asa ca uite ca suntem si noi la fel ca femeile 😀 Suntem “happy” ca avem si noi ziua noastra 😆
    La multi ani si tie. Sa auzim numai de bine! 😀

  4. DI-as Says:

    bah frate tuh esti disperat ?:))) sau te prea plictisesti ? orice faci ,misti,etc.. pui topic aici sa vada toate gainile , scri si cand te caci ce manci si ce FUTI ? =)) muahahha DOGYE sa te FREK !!!! deci asa ceva pe bune mi se pare penibil:)” auzi tuh ziua barbatilor haha ziua gaylor mai bine spui sau tampit oameni cu 5 mai povesti legendare domnule ” =)) hai te poop fratele meu :*;xp!

  5. Radu Gologan Says:

    bai gaino.. de citesti.. ce rahaturi scriu eu pe aici.. inseamna ca-ti place.. altfel nu ai fi citit :))
    Si da.. scriu aproximativ tot ce mi se intampla.. si asta doar de plictiseala :P. Cum tu ai cacatu ala de hi5 plin cu pitzipoance bune dar proaste.. imi permit si eu sa am un cont al meu.. unde sa ma exprim in libertate.. 😀
    taci, suge si :* :))

Leave a Reply

