traiasca mancarea chinezeasca :D

Astazi.. dupa ce am ramas fara parinti deoarece au plecat intr-o vacanta de 10 zile .. am decis impreuna cu sormea..sa mancam chinezeste.. Zis si facut.. am fost la restaurantul chinezesc si am comandat cat pt 4 persoane :)) ..

Zilele trecute vb cu niste prieteni de mancarea chinezeasca..si astazi chiar m’am decis sa ma duc sa mananc. Pentru farfuria care o vedeti aici in poza.. plina ochi.. am platit 6,10 euro si pot sa va spun ca eu sunt unul care mananca foarte mult.. si m’am saturat 🙂

Asta este mancarea mea preferata .. bate chiar si cartofii prajiti cu fripturica.. :))

Leave a Reply

