Primele mele gogosi

In aceasta seara.. la ora 21:00 m’am apucat sa fac gogosi.. dupa o zi de cautat prin frigider, prin casa.. dupa ceva bun de haleala.. .. iar acum seara mi’a venit minunata idee de a cauta pe ceva siteuri culinare.. “prajituri rapide”.. unde am dat de aceasta reteta. Pe site.. scria ca se fac in 1,30h .. mie mi’a luat undeva la 3 ore :)) (bine, pe site zicea sa las coca sa creasca 30 min.. de unde..ca a mea era identica cu aia care o lasasem..desi o invelisem vai vai.. )

Eu zic ca mi’au iesit bune.. acum asteptam pe blog parerea surioarei mele..:)) care le-a gustat. As fi postat si parerea lui Chicco..care este pur si simplu innebunit dupa orice :))

Vreti si voi?.. ahahhaha

Reteta o puteti lua de aici – > http://www.gustos.ro/retete-culinare/aluaturi/gogosele-fitoase.html

2 Responses to “Primele mele gogosi”

  1. lalla Says:

    belea belea 🙂
    sa mai faci si altele! 😛

  2. Retete Says:

    Primele mele gogosi au fost cand ii spuneam invatatoarei ca mi-am uitat caietu’ 😀
    oricum, bravo… daca vrei sa contribui cu retete si sa-ti promovezi blogul te invita pe http://retete-dietetice.net, folosesti optiunea Adauga Reteta si iti introduci numele si adresa blog la modul de preparare.

Leave a Reply

