3rd World War

Pare a fi titlul unui joc pt PS3, Xbox or PC.. dar este realitate. Astazi, 14 iunie 2010, fosta mea prietena, Laura, m’a informat ca in MAXIM 4 luni va veni cel de-al 3-lea razboi Mondial. Din prima am inceput sa zambesc.. ironic la inceput.. insa pe parcus mi’am dat seama ca zambetul ironic nu’si avea rostul..asa ca am ras normal (am ras deoarece nu credeam ca va crede tot felul de cacaturi de pe net ..scrise de unii pe ceva siteuri) Insa ceea ce m’a facut sa rad..e ca mi’a spus ca Guvernul Romaniei se prepara pentru razboi.. cersind pe nush unde (banuiesc ca in UE) imbracaminte, mancare si masini (masini?.. wtf:)) ). Acum in sinea mea am zis ca da.. probabil ca guvernul de 2 bani al Romaniei.. cere astfel de ajutoare deoarece ori da faliment ca stat (avand in vedere harababura existenta la ora actuala in Romania)… fie ca se asteapta la o noua revolutie (care este o scuza mai plauzibila). Oricum mi’a dat un link, ce va aparea la sfarsitul postului unde este unu/una care a povestiti rahaturile astea.. insa eu am dubiul meu deoarece nu vad cum un loser poate avea aceste informatii iar ziaristii de la marile televiziuni din Romania nu au aflat nimic.. (strange.. ). Faza e ca am cautat nitzel si pe gugal..si nu am gasit nimic interesant legat de al 3-lea razboi mondial ce va avea loc in maxim 4 luni :).

Eu totusi nu cred .. dar de se va intampla.. ne’am cacat in sus :))

LINK

14 Responses to “3rd World War”

  1. auditus Says:

    Toate informatiile prezentate in articolul citat, provin din presa internationala.

  2. Radu Gologan Says:

    mersi de reply.
    Poate provin din presa internationala, nu zic nu.. insa momentan .. nu s-a auzit nimic oficial de aceasta intalnire.. ma refer la ceva site-uri oficiale, tv, radio.. etc..

  3. Lalla Says:

    Se putea sa nu publici??:))
    Nu dau 2 bani pe ce crezi tu, dar nu numai eu zic k o sa vina, e netu` plin de filme..Numai k tu nu ai timp pt informare 😉
    Si app, ajutoarele nu s`au cerut de la UE 😉

  4. Kurt Says:

    intr-adevar un looser nu poate avea acces la informatii tocmai de aceea unul cu intelectul redus ca al tau nu a gasit nici o informatie utila. netul e plin de informatii iar dc astepti sa apara ceva in presa e clar. Nu pierd minute sa iti explic ce si cum, probabil ca mi-ar lua o ora sa iti fac numaiun rezumat la tot ce am gasit numai pe net. Partea buna la oameni e ca nu trebuie sa vorbesti mult ca sa se vada ce ai in cap, asa ca la un meltean de dorobanti ajuns prin strainatate cum esti tu o sa folosesc SINGURUL ARGUMENT PE CARE IL POTI INTELEGE (desi lala a fost finuta si nu l-a folosit): “BA PE A MA-TII BA” uite macar ai inteles si tu ceva din ce am scris eu, si te mai rog ceva stai unde esti si nu calca in Romania, avem sanse mai mari sa ridicam media de inteligenta din lume.

  5. auditus Says:

    Uite, cateva referinte: http://www.guardian.co.uk/news/blog/2010/jun/14/charlie-skelton-bilderberg-2010 :: http://www.bbc.co.uk/blogs/seealso/2010/06/daily_view_bilderberg_group_co.html :: http://www.hotnews.ro/stiri-international-7364160-grupul-bilderberg-reuneste-joi-spania-pentru-intalnire-patru-zile.htm :: http://www.realitatea.net/misteriosul-grup-bilderberg-se-reuneste-joi-in-spania_716693.html
    Iar pentru cultura ta generala: http://www.descopera.ro/maratoanele-descopera/teoria-conspiratiei/4232650-grupul-bilderberg-adevaratii-conducatori-ai-americii :: http://schimbarea.blogspot.com/2008/01/grupul-bilderberg.html

  6. Radu Gologan Says:

    hahahaha… good point Kurt.
    Nu sunt chiar un loser, dar tot pe acolo, insa faza este ca .. ma km doare’n cur de ceea ce se va intampla?.. Sincer ma doare’n cur si de Romania ta.. de care vad ca esti foarte indragostit..si o iubesti… Ramai tu in tara ta…ca eu prefer sa fiu un “meltean de dorobanti” ce a ajuns prin strainate… Cat despre media de inteligenta.. vai vai.. o lasam asa 🙂
    Fa-ti un bunker antiloseri si ramai inchis acolo pana or sa dispara toti din Romania.. ca din lume nu ai sanse 🙂

    offtopic: Degeaba incerci sa te razbuni pe mine pt ca m’am despartit de Laura.. am avut motivele mele si nu vad pentru ce te-ai baga tu ca musca.. cand iti poti vedea de treaba ta linistit.. Ce a fost.. a fost si s-a dus..iar ce va urma.. v’om trai si v’om vedea…

    Iar legat de jigniri.. fii si tu finut pentru ca nu ne cunoastem si nu ne permitem inca sa ne jignim. Lasa-ma pe mine sa fiu ala incult si cu intelectul redus.. ca traiesc bine si linistit in felul asta..decat sa ma informez si sa traiesc cu frica ca vai doamne ce am sa fac..

  7. Lalla Says:

    =))
    ce te face sa crezi k se razbuna?:))
    chiar crezi k ii pasa lui de noi?:-j
    geez fiinta, revino`ti 😉

  8. Kurt Says:

    1. ce ati facut voi va priveste nu are legatura cu subiectul
    2. jignirile nu sunt ca sa ma razbun sau sa te enervez sau ceva dar e singurul lucru care ai demonstrat ca il pricepi
    3. nu iubesc romania si nu sunt atasat de ea dar acum e mai bine aici nu are rost sa zic si de ce
    4. dormi linisti e mai bine sa mori in somn nu stii ce te loveste (desigur vb la figurat nu iti doresc sa mori, e doar o figura de still)

  9. Radu Gologan Says:

    auditus: am citit cateva link-uri dintre cele postate si am inteles ca este un grup ce se intalneste.. si decide soarta lumii…insa nu vad noi ca niste cetateti ce am putea face.. Pe cine dai jos de la “putere” cand este un grup restrans si privat?.. Sa zicem ca ii prinzi in momentul in care se intalnesc.. ce le faci?.. ii arestezi pentru ce?..stii ce fac ei anume la acea intalnire?.. Le punem o bomba si vad toti stele verzi ?.. Nu.. nu ai ce face..se v’or intalni.. v’or comanda lumea exact asa cum vor si noi muritorii de rand trebuie sa incercam sa supravietuim. Am uitat sa specific ca nu scrie nicaieri in acele articole (poate am sarit) de al 3-lea razboi mondial, ci sunt unele comentarii care afirma ca in maxim 12 luni va urma cel de-al 3-lea razboi mondial.

    Kurt, si tu o sa dormi linistit cand te va lovi ceva in somn .. (tot la figurat vorbesc) .. pentru ca nu ai de unde sa stii cand iti aterizeaza o bomba in oras..si nu oricare bomba.. ci una atomica .. Asa ca.. orice s-ar intampla in viitor.. noi nu avem ce face:)

    Laura, poate am inteles eu gresit reactia lui Kurt.. prin primul lui post.. insa nu prea se ataca lumea in felul ala.. la “prima” conversatie 🙂 anyway.. nu mai conteaza.

    Imi cer scuze pt ignoranta mea.. si va multumesc pt informatiile date.., insa ma bazez pe instinctul meu ce nu m’a tradat niciodata ..si repet ca faza cu cel de-al 3-lea razboi mondial nu va avea loc anul acesta sau in viitorul apropriat, insa v’or avea loc revolutii interne in majoritatea tarilor din UE, curand si foarte curand 🙂

  10. Kurt Says:

    eu sunt violent in limbaj pentru ca pur si simplu am o toleranta foarte scazuta la tapiti. iar tu prin tot ce ai spus mi-ai dat dreptate la ce am scris in primul post deoarece daca astepti sa apara in presa oficiala un anunt ca sa iei masuri minime de supravietuire sau daca stai si astepti sa pice bomba pe tine fara sa faci nimic ce vrei sa iti mai zic? Aici se termina discutia. Quod Erat Demonstrandum

  11. Radu Gologan Says:

    4 luni si 1 zi.. still no war :))

  12. Lalla Says:

    Stii ce ma amuza maxim? Ca te roade :)) Ma gandeam k ai uitat, dar nah :)) App, timpul nu e pierdut 😉

  13. Radu Gologan Says:

    mi-am adus aminte astazi cand te-am vazut online.. apoi am intrat pe blog.. si am vazut ca imi arata la posturi anterioare un link catre ala cu razboiul..altfel nu-mi aduceam aminte 🙂
    Anyway.. te-ai inselat in privinta razboiului, si da.. timpul nu este pierdut, insa iti garantez ca nu in viitorul apropriat :). Dar voi stiti mai bine..ca voi va informati 🙂

    Vroiam sa te tachinez putin pe mess.. dar ai iesit :))

  14. Lalla Says:

    N`ai sanse sa ma “enervezi”, pare cu regret 🙂
    Si “anyway”, nu m`am inselat, dar hai sa ne oprim aici.
    B`bye

Leave a Reply

