Uefa Champions League Confetti

Astazi am avut marea surpriza (de parca cine stie ce s-a intamplat) sa gasesc la posta un plic.. de la UEFA.. in care am gasit un pliant .. cu 3 confetti (sarantocii) lipite pe el:))

Oricum, fiind limitata editia la 50000 castigatori.. eu am fost al 2576-lea 😀

Partea nasoala insa.. este ca nu tin cu Inter.. chiar.. nu’mi place ca echipa:)) .. si este rivala echipei cu care tin, AC Milan :D. Imi pare rau ca nu au trimis confetti sau cartonase moca si atunci cand a castigat AC Milan Champions League… 😛 dar nu e niciodata prea tarziu.. poate la anul am sa primesc iar.. :)) cu AC  Milan 😀

Tags: , , , , ,

One Response to “Uefa Champions League Confetti”

  1. kennysang.org Says:

    Uefa Champions League Confetti | ReaLDoGye’s Corner is an excellent
    item of composing, I’m sharing with my buddies.

Leave a Reply

