La plaja

Astazi de dimineata fiind sfanta Duminica.. si toata lumea libera, am plecat la plaja unde ne-am intalnit cu alte 4 familii (nu intamplator). La plaja.. marfa.. toata dimineata am stat numai in apa :)) exact ca copii aia mici si batuti in cap 🙂 insa..am avut si companie..

Tot astazi m’am transformat intr-un delfin :)) si i’am stresat pe toti cu acel delfin.. insa.. don’t care…. eu m’am distrat :))

Oricum, soarele nu mai este ca ala de alta data..deaorece m’am ars pe spate si ma ustura usor 🙂 insa nu va pot face sa simtiti.. ci va pot spune numai ca nisipul pur si simplu il puteai lejer confunda cu niste jar incins.. ardea intr-un hal.. vai mama mea..  Apa… nimic de zis.. curata, limpede si calda.. insa prefer piscina.. pentru ca plaja te distruge pt tot restul zilei.. pe cand la piscina.. nu e chiar asa (asta poate ca este si mai aproape de unde locuiesc eu..)

2 Responses to “La plaja”

  1. Danuzza Says:

    te invidiez, mai radu, mai… o plaja am facut toata vara mai calumea (din care nici macar un strop de bronz nu mi`a ramas ca amintire) si o tentativa de plaja si nici macar o baitza in mare… 😦

  2. Radu Gologan Says:

    sorry for you, insa si eu am facut 1 plaja si 1 zi la piscina :))

Leave a Reply

