Adio VelSatis

Astazi a fost ultima plimbare facuta cu acea minunata masina, si anume Renault VelSatis. In locul ei ai mei si-au luat un alt Renaul, Megane Sport Tour (pozele de la sfarsitu postului va vor arata despre ce masini vorbesc eu aici:D ).

Poate va intrebati de ce au facut, de fapt am facut ca inca locuiesc cu ei..aceasta mutare.. pai..simplu.. VelSatis-ul papa o gramada de bani.. pe care bineinteles gramada pe strada mea nu exista.. din contra.. e groapa :)). Pe langa asta.. mai e si tata care a inflorit o posibila problema pe care masina ar putea s-o aibe si anume ca s-a bulit alternatorul. A fost la ceva mecanici si au zis ca e posibil.. si ca l-ar costa undeva la 1500 euroi cu tot cu manopera… si.. cuvintele lui au fost.. “sa-mi bag p…icioarele in ea de masina” :). Oricum, mai bine ca s-a decis sa o schimbe.. deoarece am primit pe ea 9000 euroi dupa multe incercari de  a o vinde la ceva reprezentante si (bagami’as piciorul ca nu-mi vine cuvantul) alte ceva unde se cumpara masini :)).. insa mai mult de 3500-4000 nu am primit pe ea. Chiar si la Renault, a trebuit sa incercam la 3 showroom-uri diverse pentru a primi 9000 euro..

Oricum, masina cumparata merge si arata foarte bine (este nou noutza.. avea 7km si nu era imatriculata) insa nu este la fel de dotata ca a mea (muhahaha).. insa are curul mai belea 😀 de fapt.. mie imi plac foarte mult stopurile.

Tot astazi.. am fost cu ai mei la reprezentanta Renaul sa luam masina..si m’am indragostit de alte 2 masini… si tare ma bate gandul sa o dau pe a mea la schimb..apoi sa platesc diferenta pentru un alt Renault Megane insa GT Line Coupè.. care este ultra pizdos..  180 caluti.. uh uh.. ultra ultra belea ma jur.. care este si mai dotat ca al meu.. are cateva obtionale pe care eu nu le am :D.. si cere 24.500 :P. Pe langa acest Megane GT Line Coupè.. am mai vazut o Laguna Coupè… care pur si simplu m’a lasat fara cuvinte.. ce sa mai.. un Ferrari Frantuzesc.. din fata zici ca-i Ferrari .. insa din spate.. bate la cur orice masina.. prea prea belea.. Sa nu mai zic de interior.. cat de tare poate fi.. just google it:)

Oricum, acum mama ma poate intelege cand i’am zis zilele trecute ca Toyota (masina care o conduce ea) se conduce foarte greu:)).. Acum o zice ea singura.. ca nu se poate compara Megane-ul cu Toyota.. Volanul il conduci doar cu un deget.. apoi ambreajul este mai delicat.. schimbatorul ii trebuie doar un vand ca imediat se schimba.. e incomparabila.. Zilele trecute cand m’am suit eu in Toyota.. am zis ca s-a bulit draq servodirectia.. ca trebuia sa misc de volan cu ambele maini si sa depun si ceva efort :).. ceea ce nu mi’a placut 😀

Oricum, s-o stapanim sanatosi 😀

Asa dar, aceasta este masina cumparata acum (o culoare mai inchisa..dar nu am gasit pe google exact culoarea care o avem)

Iar aceasta este masinuta care am dat-o la schimb..

Leave a Reply

