Religia II

Uimit…sunt uimit de prostia si disperarea oamenilor in ceea ce priveste religia din zilele noastre, insa fiecare este liber sa gandeasca fix atat cat il duce capul si sa se umileasca atat cat il tin puterile, din contra, sper sa se umileasca de 100 ori mai mult….pt ca atat il duce capul.

De ce am facut acesta introducere?

Simplu..deoarece am vazut zilele trecute la stirile ProTV un reportaj in direct de la manastirea Necula (or something like that) unde lumea se calca pur si simplu in picioare, sub o caldura de 35 grade (precizez, la umbra) ca sa vada niste oase (daca am inteles bine). Ma rog, dupa cum am spus, fiecare e liber sa creada in cine si despre ce vrea…Sunt curios cate persoane au primit ceea ce au cerut pana la urma…ca asta suntem…un popor de cersetori..nu stim altceva decat sa cerem de pomana… In ziua de astazi lumea inca crede in Dumnezeu … chiar daca acesta este scump la vedere…de fapt…din cate se spune…nimeni nu’l va vedea vreodata…(nici macar la judecata de apoi…sau in viata de dupa moarte…de exista vre’una…).

Oricum, revenind la subiectul principal..ca apoi iar ma intind prea mult la barfa:p. Eu unul, banuiesc ca v’ati dat seama, ca sunt o persoana care tre sa fie 100% convinsa de o chestie..ca apoi sa cred…asa ca eu personal si liber zic ca nu cred in religie, fie ea pozitiva sau negativa, nu cred in nr 666, 13, vineri 17 si alte cacaturi de genul asta. Nu pot sa cred si mai grav…sa fac ce imi dicteaza o carte, in acest caz.. Biblia care a fost scrisa de un om… fie ca i’a soptit un ingerash sau insusi Iisus sau cine i’o fi zis.. dupa mine cartea a fost scrisa de un singur om, care era mana in mana cu biserica si toti preotii din acea perioada..si impreuna s-au gandit sa faca aceasta Biblie deoarece omul fiind prost si credul.. o sa creada ce s-a scris acolo fiindca asa a zis Dumnezeu… astfel incat sa-i ajute sa poata guverna cum vor ei..  Din cauza religiei au murit atatia oameni de stiinta… iar ca sa reamintesc numai unul dintre numele care le pomenim si in ziua de astazi, well, Isaac Newton (cred ca nu mai este nevoie sa zic si de ce:) )

Ma rog.. iarasi, revenind la subiect, am vazut ieri la acea biserica/manastire Necula .. oameni ce mergeau in genunchi si coate pe pietris.. oameni invarsta care abia pot merge pe picioarele lor.. oameni carora le dai o basina si se sufoca.. dar ei merg in coate si genunchi pe pietris, pe o caldura de 35 grade la umbra.. As vrea sa stiu.. unde puii mei scrie in Biblie sau cine rahatul meu a inventat un astfel de ritual… deoarece bat pariu ca Dumnezeu nu a zis ca oamenii sa mearga pe pietris in genunchi si coate.. nu pot sa cred o astfel de tampenie..

Sunt curios totusi de o chestie..care ar fi urmatoarea: Cand vii se intampla cate ceva rau.. bunicii vostrii ca va ziceau/zic? .. cumva ceva de genul “Asa a vrut Dumnezeu?” sau mai am o fraza.. numai ca momentan nu’mi vine.. una ce o foloseste bunicamea:).. ma rog. Dar cand cadem sau calcam stramb si ne rupem un picior/mana.. or both.. de ce toata lumea da vina pe Dumnezeu?:).. “I’a dat Dumnezeu ce-a meritat..pentru ca-i pacatos”.. sau o mai aud pe bunica’mea ca se multumeste sa zica.. “de ce ma pedepsesti Doamne?”.. oricum.. de ce nu o luam pe partea cealalta.. fara sa ne mai plangem aiurea.. si sa zicem.. “vai cat sunt de prost/a.. mi’am rupt piciorul”.. “sunt atat de prost incat am meritat sa-mi rup mana”..  Pentru ce sa dam mereu vina pe un necunoscut.. si de ce ne place mereu sa ne plangem cand toata vina ne apartine noua pentru ca suntem prosti (nu ma luati ca voi sunteti destepti.. ca suntem prosti cu totii).

O alta chestie ciudata.. si imi pare rau pentru cei ce sufera.. este ca Dumnezeu se descarca si ii pedepseste tocmai pe acele persoane ce frecventeaza biserica in fiecare saptamana.. la fiecare slujba.. si chiar nu’mi pot explica de ce.. Pentru ce le da Dumnezeu (daca chiar el este cel ca face sa ploua) inundatii bietilor oameni ..care si asa sunt batuti de soarta.. si marginalizati undeva la mama dracului prin campuri si departe de civilizatie.. si culmea sunt si cei care frecventeaza bisericile cel mai des.. si cred ca mai credinciosi ca ei.. nu ai sa vezi vreodata in orasele mari.. (ma refer mereu la generatia in varsta) insa fix ei o patesc.. Ciudat.. nu?

Anyway, eu cred si voi crede mereu in singurul zeu vizibil zi de zi.. si anume Soarele… ca-ci fara el.. cu tot cu Dumnezeul citat in Biblie si alte religii nu o sa se salveze nimeni.. Cand domnul Soare va disparea…nici-un Dumnezeu nu ne va salva.. asa ca rugati-va la soare..sa dureze cat mai mult.. sa ne incalzeasca in continuare si oasele ce vor ramane in urma sufletului fiecaruia..ca-ci aia va fi viata de apoi.

Leave a Reply

