My iPhone 3G

De cateva zile, mai precis de 2 saptamani, am tot cautat pe ebay si google niste preturi mai rezonabile pentru un iPhone 3G (restul nu ca sunt prea scumpe (mai zgarciob de felul meu.. insa nebun sa fiu sa dau 800€ pt un telefon 🙂 )). Anyway, cautand pe ebay mai mult.. am gasit cateva telefoane.. la preturi cat de cat rezonabile, insa Used. Unele dintre ele aratau chiar bine, fara zgarieturi..etc…insa altele cu ceva zgarieturi pe spate..chiar si pe ecran, insa singura problema era ca toate astea le-am gasit pe ebay.com, adica toate din USA. Fiind din USA..am zis ca mai bine nu ma complic..ca apoi sa nu imi mearga mie..fie ele si decodate.. asa ca am intrat pe ebay.it..fiind mai sigur…in sensul ca stiu sigur ca ar merge 100% in Italia. Si pe ebay.it am gasit cateva..insa dintre toate numai pe 2 am pus ochii. Pe primul care am pus ochii..si l-am pierdut la licitatie.. avea deja mai bine de 1 an..si era putin zgariat pe spate, sters scrisul.. se vedea clar ca a fost folosit grup….si mai vroia si 300 pe el.. (atat s-a ajuns cu licitatia).. insa cel pe care l-am luat eu, are numai 2 luni de viata (am verificat si pe site-ul de la apple.com.. si inca ar mai avea garantie pana in Mai 2011 si nu are nici’o zgarietura.. it’s like new.

Cel de la care l-am cumparat.. l-a vandut pentru faptul ca el facuse upgrade la firmware.. iar telefonul nu-i mai citea deloc sim-ul lui… apoi a facut downgrade..si la fel.. tot nu-i mai mergea.. (am citit pe cateva forum-uri cum ca reteaua TRE are probleme.. ca-ci multi se plang ca  nu le merge iPhone-ul cu acea retea). Iar el avand un abonament deja platit pe o perioada de 1 an de zile.. la care plateste 30 euro lunar.. normal ca a vandut telefonul .. pt ca nu are ce face cu el..

Oricum, cand am gasit telefonul.. era la licitatie.. iar suma era de 180€.. apoi am marit eu la 190.. apoi alt loser la 191.. si tot asa.. pana cand am zis sa incerc.. sa ii dau un mail…sa vad el cat ar vrea pe telefon.. sa stiu care are rost sa ma arunc.. iar raspunsul a fost 250€. Nici n-am stat pe ganduri..si i-am dat un reply.. in care i-am spus ca daca ar fi sa maresc suma la 250€ ..ar opri licitatia? iar el a zis ca da. Zis si facut, am marit, apoi a mai plasat unul un bid de 250€, insa eu fiind primul care a plasat bid-ul.. ebay m-a lasat pe mine pe primul loc. Dupa ce s-a terminat licitatia.. am facut plata si am primit telefonul acum 2 zile.. 2 zile in care l-am butonat si m-am cacat pe mine de fericire..ca in sfarsit am si eu un iPhone 😛

Ce sa mai.. este fara dar si poate.. cel mai tare telefon din lume.. mai ales ca l-am jailbreak-uit..si pot sa instalez acum tot ce vreau pe el (ceea ce am si facut)..si nu mai zic ce jocuri sunt.. (din punctul asta de vedere.. Nokia este foarte foarte departe.. cu symbian-ul lor.. ). Pe langa asta.. nu mai zic cum se aude iPod-ul.. la care iar.. Nokia este departe.. cu XpressMusic.. care la randul lui este de cacat.. (stiu.. pana acum am ridicat la cer Nokia..iar acum ma duc pe Apple.. si asa este.. nu am avut ocazia pana acum sa folosesc un iPhone asa cum trebuie:) ). Ce sa mai.. iPhone e iPhone.. nu se compara cu nici-un alt telefon :), iar eu sunt mandru ca am unul 😀

Poate va intrebati..cu Nokia 5800 XpressMusic ce am facut.. pai.. cand am primit iPhone-ul.. si a trebuit sa renunt la Nokia.. ma durea sufletul sa-l dau.. asa ca l-am pastrat in familie.. si l-am facut cadou Laurei (my sister).

Leave a Reply

