1st post from my iPhone

Dupa cum se poate citi din titlul postului, acesta este primul meu post scris de pe noul meu telefon (telefon e putin spus..mai degraba noua mea bijuterie). Astazi m-am decis si eu in sfarsit sa-mi pun(“bag” suna urat:p) internet pe iphone pt k un iphone fara net…este fix ca un televizor fara telecomda.. e funny, dar nu prea.
Ce pot zile.. Ca orice telefon de ultima generatie si acesta are avantaje si dezavantaje… Dupa mine, multe dezavantaje nu are..decat k nu imi plAce tastatura pt k nu are feedback cand o folosesti( asa cum vibreaza la nokia 5800 de ex.) sau poate are si inca nu am descoperit cum se activeaza. Un alt dezavantaj ar fi k nu are control keys (up, down, left, right) pt a naviga mai usor pe text cand il scrii se gresesti ceva, insa am descoperit ca daca tii apasat pe text cateva sec iti apare pe ecran o lupa ce iti mareste partea pe care o tii apasata cu degetul, ceea ce pana la urma este mai cool si mai usor de folosit:p. Nu imi mai place iar..faptul ca nu are semnele de punctuatie pe tastatura principala si trebuie sa apas mereu o alta tasta…ceea ce este f incomod si se pierde destul timp, insa imi place faptul ca nu’mi pierde urma cand scriu mai repede, asa cum se intampla la nokia, unde trebuia sa scriu mai lent ca sa proceseze scrisul:). O alta chestie ar fi ca avand net pe telefon..si mergand non-stop…km papa baterie maxim:p, insa sunt smecher si mi-am luat incarcator pt masina:p.
Ceea ce imi place la el este se incarca extrem de repede, direct de la USB, faptul ca este un iPod si se aude ca un iPod, nu ca nokia 5800 XpressMusic si se aude orice, numai ce ar trebui sa se auda in casti….abia se aude.. La iphone va jur, am dat la jumatate si se aude mai tare si mai clar ca la nokia..dar ma rog..mi-a placut si inca imi place acel telefon. O alta chestie care imi place la iphone esre ecranul, care este mai mare, mai smecher in schimb are unele momente cand lasa de dorit, mai ales cand e vb de sensibilitatea touch-ului, dar aici cred ca de vina este firmware-ul (si la nokia am avut problema asta) cum ca apesi ca prostu si nu se intampla nimic. Oricum, sper ca se va rezolva:p. Ce mai imi place la iphone este grafica jocurilor, incomparabila cu grafica altor telefoane pana si sensibilitatea accelometrului este mai tare ca la restul. Imi aduc aminte ca aveam un joc pe nokia, unul cu o bila si ceva gauri, iar eu trebuia sa introduc bila in acele gauri…nu va zic cat chin din cauza ca mergea ca curul…
Sunt inca multe chestii care-mi plac la iphone iar restul telefoanelor chiar daca au…sunt de rahat:). Sincer, nu m-as mai intoarce la u alt telefon..e k si cum ai avea un BMW serie 7 si te-ai intoarce la Dacia 1310….
Oricum, sunt in al 9-lea cer cu acest telefon, so gj dog:p

Leave a Reply

