La pescuit de caracatite

Acum 2 seri..tata a venit acasa de la pescuit cu o caracatita…prinsa la undita (in postul anterior am tot facut upload la poze, printre care si o poza cu o caracatita). Bun, de atunci am zis ca vreau sa prind si eu una…asa ca a 2-a zi am inceput si eu sa caut caracatite.. Mi-am luat ochelarii, tubul de aer, labele si un bat de bambus ascutit in varf si am plecat in cautarea lor.. Am ramas uimit sa vad 3 caracatite intr-o singura ora…desi zilele trecute cred ca am stat in apa in jur de 6-7 ore adunate (poate ceva mai mult). Cu batul..nu prea am avut mare succes nici la caracatite…si nici la pesti insa am fost bucuros ca am gasit o caracatita, m-am luptata cu ea…insa am pierdut-o… Asta s-a intamplat dimineata.
Dupa-amiaza…am zis ca sunt mai inteligent..si am cautat pe google sa vad prin ce metode se pot prinde caracatitele si am ales-o, poate, pe ce-a mai simpla…si anume o undita, un capac de plastic si putin plumb…. Cu aceasta jucarie am pierdut 1 ora si ceva aseara + 3 ore astazi de dimineata, caci m-am trezit de la 4 sa ma duc sa pescuiesc (tare nu?). Asa ca, am ajuns la concluzia ca cel mai bine si mai sigura metoda ramane tot aia traditionala , adica cu un harpon, sau ma rog, un bat ascutit…si mers la vanatoare… Odata vazuta caracatita…daca aveti o unealta bine ascutita, ceva dexteritate si sunteti putini rapizi in miscari…atunci cu siguranta caracatira va di a voastra, deoarece ea este destul de lenta in miscari.. insa singura problema este ca se baga in locuri greu accesibile si nu o mai prindeti in veci ๐Ÿ™‚ cum am patit eu ieri ๐Ÿ™‚
Astazi am zis ca am sa studiez o unealta..sa-mi fac ceva cul si totodata folositor..iar maine cand se calmeaza marea ma duc sa prind o caracatita:p.

So, wish me luck. BB

7 Responses to “La pescuit de caracatite”

  1. tudor_marian14@yahoo.com Says:

    o metoda des folosita in grecia este cu htapodiera ai un link aici http://www.petran.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=489&category_id=9&option=com_virtuemart&Itemid=3 sa vezi…eu cred k se poate face si home…eu mi am cumparat una si maine ma duc sa o incerc..succes

  2. Radu Gologan Says:

    tare. Faza este ca momentan nu am pe unde sa ma duc sa prind… pentru ca in zona unde stau eu nu prea sunt.. dar cand ma duc in vacanta iar.. cu siguranta am sa ma duc la pescuit de caracatite. Din poza nu prea imi dau seama sa vad cum este facuta…dar oricum in septembrie ma duc in Grecia si am sa caut pe acolo ๐Ÿ˜›

  3. cristi boss Says:

    ma io am prins una de 2kg aici in grecia si tata una de 150 de grame la mal cu mana.:)))))

  4. Radu Gologan Says:

    acum.. fiecare cu norocul :D..oricum pt mine a fost o experienta frumoasa sa innot dupa o caracatita printre pietre ๐Ÿ˜›

  5. miki Says:

    unde a prins caracatita? in ce statiune in grecia

  6. Tractari Says:

    Aw, this was a really good post. Taking the time and actual effort to generate a superb articleโ€ฆ but what can I sayโ€ฆ I put things off a lot and never manage to get nearly anything done.

Leave a Reply

