Corsica

Stiu, a trecut ceva timp de cand m-am intors din vacanta si inca nu am scris nimic in legatura cu vacanta… asa ca am sa scriu acum cate ceva…
As incepe in primul rand prin a spune ca am avut un timp superb.. nu prea frig, insa nici prea cald (sa te sufoci), ci doar bun de stat la soare. A plouat doar jumatate de ora Joi, 9 sept, doar ca din acel moment, marea a inceput sa fie agitata pana sambata…cand a trebuit sa plecam :). Totusi, am facut baie oricum, doar ca fiind agitata…era murdara. Murdar in sensul ca erau niste fire de iarba ce se gasea pe fundul apei si un pic mai tulbure, insa oricum puteai vedea pe unde innoti. Oricum, apa a fost splendida, cred ca este singura chestie care mi-a placut maxim maxim… Pacat insa ca nu era atat de multa viata si colorata cum era in sudul italiei cand am fost acum 3 ani deja… Totusi, si asa am reusit sa vad si sa innot printre destui pesti. Am avut si ocazia sa vad 2 caracatite, iar cu una am reusit sa ma si “bat”, insa a fost mai smechera si a reusit sa se ascunda…asta si datorita faptului ca nu aveam arma necesara, ci un bat ascutit in varf :p
In orasul in care am fost eu..era unul mai retras…dedicat familistilor mai in varsta…. Cred ca pot numara folosind degetele de la o singura mana, persoanele sub 25 ani vazute prin oras :), insa a fost nice…liniste si pace :p. Am mai fost intr-un oras la vre-o 30 km distanta, Ajaccio, orasul unde a crescut Napoleon (very important 🙂 ) insa m-a lasat asa si asa… Oras mare.. murdarel.. numai magazine pe stanga si pe dreapta… plin de viata, insa nu prea mi-a placut, in schimb mi-a placut Bastia, un oras la mare, elegant, curat, plin de magazine si baruri peste tot…si plin de tineret…
Despre drum…plictisitor, i sa daca-ti plac peisajele muntoase ( gen alea din pozele puse acum 2 posturi) merita sa mergeti…toata Corsica este muntoasa si averi la peisaje sa va saturati 🙂
Toate adunate..a fost misto…chiar si pe vapor…daca as fi putut dormi ca restul persoanelor …ar fi fost si mai misto :), dar e bine si asa.

Leave a Reply

