My Computer

Well, a trecut ceva timp de la ultimul post.. nu-i asa?:) Stiu.. am cam neglijat blog-ul.. insa am multe chestii pe cap.. printre care munca.. cautatul pe internet.. etc..

De la ultimul post.. nu s-a schimbat cam nimic.. decat ca am muncit mult..Ā  As fi putut scrie ceva posturi de pe iPhone in momentul in care eram la munca.. insa am facut update la aplicatia wordpress si vad ca nu ma mai lasa sa ma loghez.. Trebuie sa o sterg..si sa o instalez iar..insa cheful..lasa de dorit šŸ˜›

Cam de 1 saptamana.. poate ceva mai bine.. m-am pus pe net sa-mi caut un calculator.. sa il schimb pe asta care-l am… deja da rateuri si imi vine sa-l sparg :)). Well, nu mi-am mai luat un calculator deja configurat din magazin, ci am dat comanda de unul, care este destul de OK šŸ™‚
Si..sa incepem cu ceva caracteristici:

– Carcasa Cooler Master Gladiator 600 (nu am nevoie de ceva iesit din comun, si asa este ascuns in birou šŸ™‚ )

– Power supply Cooler Master Silent Pro 700W (sper sa fie la fel ca asta care-l am acum sau chiar mai bun šŸ˜› )

– Procesor Quad Core i7 – 860

– Motherboard ASUS P7P55D

– RAM DDR3 – 12 GB šŸ˜€

– Placa video – nVidia GTX 460

– HDD – 1TB

Mi-am comandat placa nVidia deoarece zilele trecute mi-am luat si kit-ul de la nVidia..si anume GeForce 3D Vision, kit la care visez de cel putin 1 an šŸ™‚

Pe langa asta, am facut comanda si de un monitor, mai precis un Samsung SyncMaster 2233RZ de 22″ de 120Hz. Monitorul l-am gasit la un pret.. bun, 260ā‚¬ cu tot cu transport, insa calculatorul m-a ajuns la 1300 ā‚¬.

Am cheltuit ceva.. insa cine se va juca la jocuri in 3D ?:D si cine se va juca toate jocurile?.. Pe calculatorul care il am acum… nici nu pot sa ma gandesc sa ma joc ceva jocuri noi:)..gen NFS Shift..care-l am in calc de cand a iesit.. si multe multe altele..

Oricum, sunt fericit si sper sa fie gata calculatorul cat mai repede.. in jur de vineri-sambata mi-a zis ala ca ar fi gata.. Dar pentru o experienta 3D .. tre sa astept pana Luni-Marti..cand imi ajunge monitorul :). Nu-i bai.. si asa am de instalat windows-ul, jocuri, programe.. etc.. timp sa am :))

Leave a Reply

