In ce lume traiti fetelor?

De MUUUULTA vreme am vrut sa scriu un post asemanator cu acesta, insa mereu am amanat momentul.. sperand ca am sa gasesc cel putin 1 persoana care sa-mi schimbe ideea, idee ce o am de ceva timp (dupa cum am mai spus).

In ultima perioada.. mai de 1 saptamana cam asa.. ma tot uit pe FaceBook si realizez cat de triste sunteti unele dintre voi.. astfel incat (nu ma refer la toate) aveti 18-25 ani si umblati cu barbati de 30-35+… si chiar nu pot intelege acest lucru.. De ce umblati cu barbati la o varsta asa inaintata cand voi inca sunteti copile… Va rog, nu ma luati cu femeile sunt mai mature decat barbatii..dupa mine cine zice chestia asta.. ori e bou..ori e o vaca.. ca-ci nu exista asa ceva. Am avut ocazia si in trecut.. si in prezent sa mai vorbesc cu anumite fete cunoscute pe facebook sau hi5 si am realizat ca.. vai sunteti vai de curul vostru.. aveti o mentalitate si un creier.. vai vai…

Imi puteti spune si mie.. astea de umblati cu barbati ce au o vasta mai mare decat a vostra cu cel putin 5 ani ce gasiti mai atractiv decat la unul de varsta voastra..sau cel putin cu o diferenta de +/- 2 ani?

Cred ca va pot spune eu ce cautati.. NU, NU sunt senzatiile tari din pat, ci faptul ca unul care are o asemenea varsta nu sta cu mamica si taticul.. ceea ce inseamna ca are bani. Am atins punctul sensibil?.. sunt sigur.. Pentru mine toate astea care alegeti un barbat pentru bani sau putere.. sunteti fix niste tarfe de lux. Repet, TARFE de lux si pe toate as vrea sa va vad mai peste 10 ani ce a-ti realizat si cat de fericite sunteti. Daca a dat draq si v-ati facut silueta sa arata ca o minge de fotbal american.. cu un diametru de 1m in cur.. tare as vrea sa vad..cine va mai tine.. tare tare as vrea va jur…

Oricum, am realizat ca toate sunteti facute de aceeasi mama..si impartiti acelasi creier mama.. Multe dintre voi sunteti niste lenese.. (degeaba ziceti ca o sa va schimbati.. credeti-ma pe cuvant ca nu va ve-ti schimba vre-odata) si sperati la un fat frumos si un castel din ciocolata sa va plimbe in “bemveuri” si sa aruncati cu banii in stanga si-ndreapta. Nu gagico.. barbatii nu vor asta.. (cel putin nu eu) nu vor o putoare sa stea in casa la cafele cu prietenele de 2 lei sau toata ziua la plimbare prin magazine.. iar barbatul sa sa-si rupa spinarea sa intretina o putoare…care s-o mai auda ca se plange ca nu-i ajung banii.. PS: Se exclud cazurile in care barbatul cere ca femeia sa ramana acasa.

Serios, eu daca as castiga cat sa-mi permit sa ma intretin independent de altcineva.. si sa traiesc bine.. apai nu as avea nevoie de niciuna.. Nu am nevoie de bataie de cap..ca pana la urma asta sunteti pentru majoritatea dintre barbati.. Nu am nevoie de una sa ma toace de dimineata pana seara cu tot felul de cacaturi.. nu prietene.. eu vreau sa traiesc linistit..

6 Responses to “In ce lume traiti fetelor?”

  1. john Says:

    deci e prima data cand las un comment aiki…..da e the best articol so far ..adev femeile deshi nu s considera sunt niste tarfe de lux(nu s considera ptr ca nu au capacitatea intelectuala de a realiza acest lucru),femeile din ziua d azi sunt ahtiate dupa bani,da ce este trist ca am vazut ca unele proaste au shi “babaci” fara prea multe lovele(banuiesc ca e un trend,un most have a babalac ptr care pisdele proaste sunt dispuse s faca orice).Oricum sunteti niste TRISTE shi COMPLEXATE meritati ceea ce vi s intampla,s fiti. fu**te shi lasate.oricum nota 10 ptr post 😉

  2. Cristi Says:

    10 pentru post

  3. Svetyk Says:

    Buna.In mare parte ai dreptate. Doar sa nu uiti ca lumea in care traim fac parte si barbati. Si am o intrebare, ce are in cap barbatul cand cauta pustoaice? Se crede mai potent? 🙂

  4. Radu Gologan Says:

    Corect, fac parte si barbatii, insa daca femeia ar fi mai desteapta.. si nu ar fi pe interes.. crede-ma pe cuvant ca nu s-ar combina cu un mos plin de bani..sau gresesc?:). Sunt convins 100% ca si barbatii sunt prosti.. si cum le arati un sfarc.. deja joaca de zici ca-s marionete.. insa sunt si femei cu capul pe umeri (sper).. ce nu se “vand” oricum si din prima.
    Barbatul normal ca alege ceea ce-l atrage mai mult.. si ce-l poate atrage mai mult decat o pustoaica de 23-24 ani.. cu un corp de invidiat.. in comparatie cu una de 40 ani.. care incet incet cade in partea cealalta a frumusetii.. Traim intr-o lume unde mentalitatea este gresita.. fie ca vorbim de barbati sau femei. Insa postul era dedicat persoanelor ce le cunosc si cu care am avut ocazia sa vorbesc..altfel nu aveam inspiratia de a scrie..ceea ce am scris mai sus. Sunt sigur si sper ca in lumea asta exista si fete cu capul pe umeri..care nu vor doar bani, faima si mai stiu eu ce..ci vor o relatie bazata pe bun simt, liniste si bucurii (aka familia perfecta).
    Zilele trecute vorbeam cu o tipa.. am intrebat-o cum de este singurica.. si a zis ca asa e mai bine.. nu are chef sa dea raportul nimani.. unde este si ce face.. ca sa aflu a 2-a zi ca are prieten :)(asta s-a intamplat acum .. recent, in urma cu 2 zile). Poate imi explici si mie pentru ce mi-a ascuns faptul ca are prieten.. sa-i fac curte si sa aleaga? sau .. nush.. chiar nu-mi pot da seama.. Partea nasoala este ca nu este singura care a facut asa.. si cu siguranta nu va fi nici ultima:)

  5. svetyks Says:

    Adevarat, nu o sa fie nici prima nici ultima. Femeilor le place sa le se faca curte si mai ales daca nu sunt siguri de relatia pe care o au. Aci suntem identici cu barbati, pentru ca si lor le place sa agate avind deja o relatie.

Leave a Reply

