EMO World!

Asta seara am venit de la munca.. si ca tot omul mi’am facut ceva de haleala, apoi am dat drumul la TV (altfel parca imi sta in gat  ;)) ). La TV.. era o emisiune de divertisment, o emisiune ce face reportaje cu fapte reale (pt cei care stau in Italia cu siguranta au auzit de Le Iene (tradus hienele) ). La aceasta emisiune..am prins un reportaj despre lumea trista a persoanelor ce fac parte din gruparea numita EMO, grupare despre care se spune ca sunt tristi, plang mereu, sunt distrusi..etc. Well, ceea ce am auzit si vazut la TV.. m-a lasat cu gura cascata, in sensul rau al cuvantului deoarece era o tipa care face parte din gruparea Sin Quin (parca, care este oricum un derivat al grupului EMO..povestea ea ceva ce inseamna.. dar n’am bagat la cap ca nu era interesant inca :)) )  si povestea ceea ce fac si mai ales ce inseamna sa fii EMO.

Aceasta tipa raspundea la niste intrebari facute de moderator si a dat niste raspunsuri de pur si simplu ti se face parul maciuca cand le auzi. Nu va zic intrebarile si raspunsurile deoarece erau multe si nu le tin minte exact cum au fost puse, insa va fac un mini rezumat din ceea ce povestea fata aia.

Acesti “EMO”, abrevierea cuvantului “emotive” din engleza… (am intrebat un prieten daca exista emotional in Romana..si a zis ca nu stie..asa ca am cautat pe wikipedia. Oricum pentru mai multe info.. va puteti informa -= aici =- ) si se spune ca sunt tristi, sensibili, vene taiate, bla bla.. si multe alte rahaturi de genul asta. Ei bine.. eu nu cred asta, mai ales acum dupa ce am vazut reportajul. Nu cred asta pentru ca din ceea ce zicea tipa, reiese altceva decat ceea ce cred muritorii de rand, si anume ca acesti EMO folosesc un site de socialiare, si anume NETLOG (site pe care nu am cont..si sunt mandru de asta (adica am unul de gen sadsadasga sa nu mai primesc invitatii 😀 )), unde sunt clasificati in baza unui rating.. Daca ai peste 16.000 friends…esti considerat un VIP printre EMO’isti, iar un VIP ajungi doar daca aduni minim 16.000 useri ori te … te..  (nu gasesc un cuvant care sa poata fi citit de toata lumea.. ) .. te.. culci cu unul ( cool nu? ). Insa.. nu este suficient sa te culci cu el..ca degeaba te culci daca nu ai si martori, nu?..pai in cazul acesta.. trebuie sa te culci cu el in public, dar rabdare.. nu in orice fel de loc..ci doar in locuri special amenajate, mai bine zis la reuniunile EMO, demunite DUREX (poate va imaginati si de ce se numesc asa). Aceste reuniuni DUREX au loc in discoteci, care sunt schimbate in fieacare luna sau saptamana.. (nu am inteles prea bine) si odata cu ele.. sunt schimbate si orase.. De exemplu saptamana asta se afla la Milano, saptamana viitoare la Roma s.a.m.d, depinde cum se pun ei de acord pe Netlog.

Ajunsi in discoteca.. incepe destrabalarea (am uitat sa precizez..ca EMO’istii de care vorbesc si despre care era reportajul aveau intre 13 si 18 ani), destrabalare ce inseamna prin a bea pe rupte, a se droga si a face pariuri intre FETE, precizez, intre FETE .. care se poate .. culca cu cat mai multi, si tipa care vorbea zicea ca se ajunge sa se culce cu 15 baieti intr-o seara. Pe ringul de dans.. au loc preliminariile.. atingeri vrajeli.. apoi dintr-o data toti sunt pe canapele iar ringul de dans este gol .. iar mai tarziu..cand se incing spiritele.. se duc toti intr-o camera intunecata si fac bunga bunga.. ca la porci. Tare este faza cand pe ecranul televizorului nu se vedea nimic pentru ca era bezna si vine unul si zice “bisexual?” apoi raspunde o tipa si zice “nu” la care ala zice la randul lui “ah ok” si pleaca…  Va dati seama ce este acolo? Unde mai pui ca moderatorul  intreba daca se foloseste macar prezervativul la care tipa raspunde.. “fetele mai cuminti folosesc, insa 98% dintre cei prezenti nu”.. WTFFF??? Din 100 de persoane doar 2 folosesc prezervativ?..OMG!!! Mai povestea tipa ca multe au ramas si insarcinate la varsta de 14-15 ani.. au facut avort (avand in vedere varsta si faptul ca nu se stie cine e tatal..).. stateau cuminti 2-3 luni..dupa care luau totul de la capat. Multe sunt anorexice vai de ele.. depravate-le din secolul XXI. Unde mai pui ca se consuma si Marijuana in general.. insa cantitatea de Marijuana era mica.. deoarece erau 5-6 care fumau dintr-un joint.. insa oricum drogurile sunt prezente pe langa alcoolul care ar fi trebuit sa fie interzis minorilor…

Tot tipa asta zicea ca pustii si pustoaicele care participa la aceste DUREX fug de acasa..apoi cand se intorc.. nimeni nu le zice nimic, ceea ce mi se pare foarte aiurea… ca tu, parinte, sa nu te intereseze ce cacat a facut plodul tau cat a fost plecat de acasa si cu cine a umblat.. Sau tu ca parinte in p.. mea sa vezi copilul tau imbracat ca un clown pe strada, cu freza aia de zici ca l-a lins vaca si ca se comporta in halul asta.. TU, sa nu faci nimic? Nu exista prietene asa ceva.. trebuie facut ceva.. apoi ne miram de ce mentalitate avem..si cu ce mentalitate crestem noi si cei ce urmeaza.. Sincer va zic, copii astia de se cred EMO..au o boala, sunt bolnavi psihic, iar autoritatile ar trebui sa faca ceva in privinta asta… pentru ca nu este de gluma.

Pana acum credeam ca EMO e doar un nume dat persoanelor deprimate.. care sunt foarte emotive.. insa acum ca stiu cu ce se mananca.. mila care o aveam pentru acele persoane  s-a transformat intr-o scarba profunda pentru toti cei care se cred EMO.

Tags: , , ,

Leave a Reply

