Prietenii virtuali..

Cred ca am mai scris un post in legatura cu asta.. insa lenea e prea mare sa ma duc sa caut.. desi am dubiul ca am vorbit cu cineva..si am descarcat tot ce aveam pe suflet in acel moment..

Oricum ar fi, sunt sigur ca multi dintre voi va puneti, des sau nu, intrebarea “De ce unii au cate 5369835453 prieteni?”.. bine, asta depinde cat sunteti voi de invidiosi sau cautati pe cele mai populate website-uri de socializare, gen FaceBook, Hi5…etc.

Nu zic…. Doamne fereste.. e bine sa ai prieteni..fie ei virtuali.. sau reali.. insa 54085485 de prieteni.. e prea mult.. dupa parerea mea.. Deja cand treci de 200 prieteni, de fapt..ce vorbesc eu aici..cand treci de 50 prieteni..deja esti colectionar de “priteni”… deoarece este greu sa tii legatura cu 50+ prieteni..

Dar sa presupunem totusi ca esti o persoana importanta (desi.. pariez ca nu) si ca ai 3000 prieteni virtuali.. te simti mai puternic?.. cunoscut? Creste inima’n tine cand vezi ca prieteniile tale cresc in fiecare zi cu cate 2-3 “prieteni” ? Oare ce zice ala care are cativa prieteni?.. ma rog, cunostinte..ca prietenii in ziua de azi.. ii numeri pe mana unei persoane fara 4 degete.. Aproape toti din cei care-i cunosti iti intorc spatele cand ai o problema.. banuiesc ca v-ati dat seama cu totii de treaba asta:)

Ma rog, sa ne intoarcem la vacile noastre. Eu nu sunt o persoana cunoscuta… si nu am stive pline de prieteni (mandru de asta).. in magazia internetului .. insa am prezente cateva zeci de persoane ce fac provizii pentru timpurile grele ce or sa vina.. cine stie.. poate le va servi candva.. faptul ca au mii de prieteni virtuali.. Cine stie oare?..

Asa dar.. si prin urmare.. de multe ori ma trezesc ca primesc cate o invitatie de prietenie.. fie pe facebook, fie pe hi5..sau chiar YM.. insa niciodata..sa fie al dracului ala care minte.. niciodata nu mi se prezinta.. asteapta sa fie invitat(a) la un chat.. sa pun eu intrebarile necesare sa aflu cine e si ce doreste..  Nu mai zic cat urasc persoanele care fac schimb de liste pe YM…si te trezesti apoi ca primesti cerere de prietenie de la un pusti de 10 ani.. cu care nu ai nici-o tangenta.. insa tot ei sunt aia smecheri.. si te iau la misto.. Aceeasi poveste si pe FaceBook.. ai rahatul ala de chat box in dreapta jos.. foloseste-l tata.. baga un Buna sau orice altceva.. dar macar baga-te primul in seama cand vezi ca sunt ON.. nu astepta invitatie speciala.. .. ca doar nu ti’am dat eu add.. ci tu singur ai cerut..  (cei 7 ani de acasa.. asa ne invata.. sau mananc eu rahat? )

Oricum ar fi.. eu sincer.. nu imi pot da seama (si aici va cer ajutorul vostru..sa ma lamuriti) .. totusi de ce sunt anumite persoanje pe internet.. ce vor sa aibe mii de prieteni.. la ce sunt buni?.. chiar nu pot intelege.. , va rog.. ajutati-ma si pe mine.. Macar sa stiu daca e timpul sa ma apuc sa ma imprietenesc cu cateva mii .. :))

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

