La McDonald’s

Acum 2 zile, am vazut o reclama la tv, mi s-a facut pofta, uit, ma duc la munca, aud la radio reclama la McDonald’s, iar mi se face pofta, stau si ma gandesc ce mi-as lua, uit iar, aud iar reclama la radio, iar mi se face pofta.. insa de data asta ma decid ca ma duc la McDonald’s sa-mi iau un Happy Meal, se face ora sa plec acasa si uit de McDonald’s. Ajung acasa, deschid televizorul si pac..reclama la McDonald’s, pofta.. si inca ce pofta..dar lenea invinge si raman acasa.

Ieri, ma duc la munca, aud reclama la radio si iar mi se face o pofta de mama mama.. dar.. imi trece repede, inainte sa plec acasa, iar am auzit reclama la radio si iar mi se face pofta. Plec acasa, ies din parcarea fabricii, ma opresc inainte sa intru pe strada principala si am de ales Stanga (spre McDonald’s) sau Dreapta (spre casa). Lihnit de foame si ma taiase si o treaba mica .. mai nesimtita asa: decid sa ma duc acasa. Ajung acasa, deschid mail-ul, si ghici, am primit o reclama de la un website unde sunt abonat care mai face din cand in cand spam cu reclame.. Ieri am primit o reclama de la McDonald’s, iar mi se face pofta.. si inca ce pofta..dar imi trece..cu gandul ca maine cand scap de la munca.. ma duc la McDonald’s.

Astazi, ma uit la tv, reclama la McDonald’s, dar nu o bag in seama, ma culc (trebuia sa fac de noapte), ma trezesc, pierd timpul pe net si se face ora sa plec la munca. La radio, reclama la McDonald’s, ma decid.. cum scap de la munca, ma duc la McDonald’s. Se face ora de plecare, ies din parcare si inainte sa intru pe strada principala, fac stanga, ma duc la McDonald’s, intru la McDrive, ma uit pe tabelul cu meniurile si parca le-as manca pe toate, inaintez cu masina pana la ghiseu si ghici. Scria mare INCHIS.

Ca sa-ti faca in ciuda soarta asta de rahat.. ajung acasa si deschid televizorul (fara el nu dorm bine:D ) si care este prima chestie care o vad?.. reclama la McDonald’s :)). Un ghinion mai mare ca asta..nush daca exista :)) jur

Asa ca mi’am bagat …. in McDonald’s si sper sa dea faliment :)))

Tags: ,

2 Responses to “La McDonald’s”

  1. Erised Says:

    De asta nu ma uit eu la TV πŸ˜€

  2. Radu Gologan Says:

    Pnm, pana acum nu am avut o astfel de problema.. sa zici ca vad ceva in tv..si sa ma duc sa-mi iau din magazin.. Insa..am ceva timp de cand n’am mai fost la Mc, si mi se facuse pofta. Insa partea cea mai ciudata este ca pana acum 2 zile.. nu am auzit sau vazut reclama la McDonald’s.. sau cel putin nu am bagat de seama.. iar in ultimile 2 zile.. unde ma uit.. McDonald’s :))
    Maine ma duc iar sigur.. la pranz..tre sa fie deschis.. πŸ˜€

Leave a Reply

