Prost crescuti..

..asa sunt majoritatea italienilor din ziua de astazi..  Nu imi pot da seama de ce.. dar am observat asta si la munca.. desi ma vad zilnic cu alti muncitori din fabrica aia.. sunt unii care se uita la tine ca la prosti.. insistent chiar.. dar nu zic nimic. Asteapta sa zici tu primul un “ciao” .. ca apoi sa-ti raspunda cu un Ciao pe un ton foarte fericit..de vezi doamne.. este extrem de fericit ca l-ai salutat..sau ca te-a intalnit.

Aceeasi chestie si aici.. in orasul in care stau.. Nu chiar toata lumea, ci anumite persoane..in special idotii ce detin un magazin de imbracaminte din fata casei mele.. De un an si jumatate.. apoape 2.. ma vad.. ( hai..nu zilnic.. ci 1 data la 2 zile..sigur.. ) cu ei.. si ii salut.. iar ei (toti..de zici ca-s prosti) reactioneaza la fel.. Unu nu zice nimic inainte.. desi se uita la tine.

Astazi.. m-am trezit.. si am scos cainele la plimbare. Dupa ce si-a facut treaba.. m-am intors acasa. In fata casei a parcat proasta proastelor. S-a dat jos inaintea mea.. si s-a dus la portbagaj si se uita insistent la mine (sa va faceti o idee de timp si spatiu, eu eram la 1 masina distanta de botul masinii ei..sa zic ca erau vre-o 8m intre mine si ea). S-a uitat pana am ajuns exact langa ea.. si ii zic “salve”.. si ea cu un sfert de gura.. “ciao” .. Prieteno..esti distrusa fmm.  Oricum, e bine ca a zis si “ciao”.. ca au fost dati cand nu a zis nimic..si m’am jurat ca nu am sa-i mai salut.. insa cand se uita asa insistent la tine..plm..te simti ca un … si iti calci pe “orgoliu” si saluti tu primul.

La fel.. de fapt..mai trista e nepoata ei.. pe care o saluti..si se face ca ploua. Insa.. ea e buna :)), dar cu multe multe fitze.. si fumuri 🙂 (poate nu o avea..insa din ceea ce am vazut pana acum.. asa pare:P )

Leave a Reply

