IPhone firmware 4.2.1

Ieri, 02/02/2011, am vb de dimineata cu un prieten despre iphone si ultima versiune de firmware (4.2.1). Nush ce m-a ramat in fund, insa pana la urma m-am si scarpinat, destul de nasol chiar…dar pana la urma, m-am pus si am facut update la firmware. Toate bune si frumoase, pana cand am intampinat prima problema, ecranul tremura cand il atingeam, ca sa nu mai zic ca dispareau anumite parti din el.. In engleza are un nume special…numai ca nu-mi vine pe moment, screen l…. Dupa ce m-am informat nitzel (in jur de 2 ore) pe google, am gasit si solutia. Problema vine de la jailbreak, asa ca am folosit alt sistem de a face JB, sistem care a facut JB-ul ok.
Dupa ce am facut jailbreak-ul, am intampinat alta problema, mai grava:), pentru ca nu puteam instala nimic. Am mai stat pe gugal inca 1 ora pe putin..sa-mi dau seama pe unde am gresit, si am descoperit ca am uitat sa instalez appsync:). Dupa ce l-am instalat, am reusit sa instalez aplicatiile care le vroiam, dar am intampunat doar 2 probleme pana acum, nu? Trebuia sa vina si a 3-a:) ca deh…altfel ma plictiseam.
A 3-a problema, nu era alta decat faptul ca nu mergea internetul pe telefon:). Nu va zic cate injuraturi i-am tras si cat m-am abtinut sa nu dau cu telefonul de pamant… Dupa alte 2-3 ore de cautat eventuale probleme ce le-ar putea avea aceasta versiune de firmware, am descoperut ca nimeni nu are problema mea…si de aici m-au luat dracii, caldurile si toate cele, unde mai pui ca ma freca si cainele la icre cu mingea lui… Dupa ce mi-am bagat aproape la propriu intrumentul in el de telefon si l-am aruncat de la o inaltime de 3cm pe birou :)) (totusi tin la el), dupa 30 min…primesc mesaj de la provider…cum ca se scuza ca m-au lasat fara net pe telefon…pentru ca lucrau la anumite servicii in zona…foarte tare nu?
Ma rog, toate bune si frumoase, insa apare ce-a de-a 4-a problema, si anume faptul ca nu functioneaza multitasking:). M-am informat pe gugle si se pare ca sunt multi care au problema asta, din cauza ca este o aplicatie instalata in cydia care nu este compatibila cu versiunea asta de firmware, si de fiecare data cand faci switch intre aplicatii, telefonul intra in safe mode. DAR, am descoperit cum se poate face (am descoperit singur:D) sa folosesti si multutasking fara sa mai intre in safemode. Cand vrei sa schimbi aplicatie, apesi butonul Home sa te duci pe desktop (sau spring board daca nu ma insel) apoi deschizi ce aplicatie vrei.. Pentru siguranta mea, am dezactivat notificarile tip anunt (am lasat doar sound & badge) ca sa evit sa dau open sau view:). Nu mi-am dat seama totusi cum sa faci sa dai click si sa deschizi video-ul in youtube de pe facebook:) sau o pagina web tot de pe face…dar nah, sper sa iasa un jailbreak mai complet..sau cine stie…poate imi fac un upgrade la iphone4 or iPad:)….i’m still thinking 🙂

Acestea fiind spuse…va sfatuiesc sa nu faceti update la firmware-ul 4.2.1, inca 🙂

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

