Pe la Romanica

Salut. Va scriu fix din avion, avand in vedere ca ma intorc dintr-o scurta vacanta in Romania. Scurta vacanta se datoreaza faptului ca in luna Aprilie imi expira buletinul, iar mai tarziu cu 4 luni si pasaportul, asa ca m-am decis sa ma duc in Romania si sa-l reinnoiesc fara sa-mi bat capul cu ambasada din Milano. Zis si facut, mi-am luat 3 zile de concediu si am plecat in Romania, tara minunilor…chipurile sa-mi rezolv treburile:)) (yeah right!!).

Si, sa va explic putin cum a fost drumul, nu?

Drumul a fost prea tare..am plecat cu trenul din Bologna spre Pisa. In tren, toate bune si frumoase pana cand am ajuns in aeroport unde, printr-o minune de la Dumnezeu cred..a fost  inchis de la ora 1 noaptea pana pana la ora 4 dim…. Pur si simplu am stat afara in frig si ploaie 3 ore … Vis nu? Bine totusi ca m-am bagat in seama cu un cuplu care pleca in Tenerife si avea zborul la aceeasi ora ca si al meu, adica la 6:30 dimineata. Super de treaba amandoi, el era un englez din londra, si ea ceva tzaranca de Italia ( nu exagerez;) ). Anyway, foarte de treaba amandoi. Dupa ce am facut check-in-ul m-am urcat imedia in avion si singura cheste pe care mi-o aduc aminte a fost ca m-am trezit cu cateva minute inainte sa aterizam.. Aterizat la Constanta (pe Kogalniceanu) am luat un maxi-taxi care era la aeroport (vreau sa zic ca tre sa iesi printre primii daca vrei sa-l prinzi 🙂 ) care m-a dus pana la gara de unde am luat 5-ul (sa nu va inchipuiti ca sunt zgarcit si nu am vrut sa ma duc acasa cu taxiul, dar mai aveam doar 5 ron si nu prea aveam unde schimba 🙂 ). Ajuns acasa, am intrat si peste tot in casa erau pinguini, ursi polari si alte animale care traiesc la polul nord, atat de frig era, ma jur..cei care au intrat in casa pot confirma asta:)). Am incercat sa bag in priza un calorifer electric insa nu se simtea nimic:) cu el in brate dardaiai de frig :), jur ca nu glumesc. Dar, ce te poate incalzi mai bine decat niste sticle pline cu lichid magic?:)) (nu mai stiu cate au fost, dar au fost:) ), dar sa nu mai vorbesc de ceata care era in camera dupa ce s-au pus turcii sa fumeze :)). Ce sa mai, in seara aia m-am distrat, nu maxim, ci mai mult.. A 2-a zi, dis de dimineata am fost sa-mi fac buletinul, insa la cat de smecher am fost cu o seara inainte, am pus ceasul sa sune la ora 7:00, insa Vineri (desi era Luni) :)), asa ca m-am trezit la 7:40 cand am auzit cainele lui Mihai latrand (am dormit la Mihai ca nu era de gluma sa raman la mine :)) ). Ma rog, la ora 8 am plecat si am ajuns la politie pe la 8:30 cand am fost placut informat ca buletinele nu se mai fac acolo, ci tocmai la citymall..asa ca am luat taxiul si m-am dus pana la citymall. Acolo am luat un nr de rand si mi-am completat foaia necesara pentru cererea buletinului. Imi vine randul si intru la tanti cur sucit si imi spune ca am nevoie de semnatura unuia dintre parinti, cum ca ma lasa sa locuiesc in casa lor..si i-am spus ca ai mei sunt plecati din tara si ca nush cand se intorc..si mi-a raspuns frumos pe un ton mai intepat cum ca ar trebui sa se duca la consulat si sa faca o procura. Cand am auzit asta si super tonul de femeie importanta si atotstiutoare, m-am ridicat de pe scaun si am zis “sa va tineti buletinul ca si asa nu am nevoie de el” si am plecat. Am zis ca ma cac pe legile din Romania si nu-mi mai trebuie bataia asta de cap cu actele… Oricum, am platit 11 ron aiurea, bani pe care i-am pierdut:) Altceva important in ziua aia nu prea am facut pentru ca nici nu prea aveam chef, sincer sa fiu..asa ca am stat toata ziua la John si atipeam in timp ce vb cu el..la cat eram de rupt de oboseala. In schimb, ieri am invatat sa pun parchet laminat, intr-o camera de 20
mp, care vreau sa zic ca a fost senzatie maxima. Am stat 1 ora si ceva doar ca sa ne dam seama de unde sa incepem si cum sa prindem placile intre ele:)), dar dupa 1 pahar de lichid magic cu Cola, am citit instructiunile cu atentie si i-am dat de cap:)). Odata ce ne-am dat seama de cum se monteaza, a fost peace of cake, pana la ultimile cand magia si-a facut efectul:)) (bine, nu a fost doar 1 pahar:)) ), dar ce mai conteaza, important e ca a iesit chiar foarte bine, avand in vedere ca nimeni din cei 5-6 prezenti nu a pus vreodata parchet :)).

Asa dar, scurta mea vacanta s-a terminat odata cu acest post scris in timp ce ma intorceam acasa, de fapt in timp ce ma indrept spre Pisa, ca apoi sa iau trenul spre Bologna 🙂
Acestea fiind spuse, nu-mi ramane decat sa va salut si sa va zic ca ne auzim la urmatorul post:)

2 Responses to “Pe la Romanica”

  1. john Says:

    da dc nu ai pomenit shi de BUCALATA =))

  2. Radu Gologan Says:

    Bucalata….bucalata…. Neah, mai bine nu :))

Leave a Reply

