Poker app

Suparat, sunt maxim de suparat pe o aplicatie pt iPhone, de fapt pe un “sport” international: Texas poker. Nu stiu cine a fost cu ideea de a da viata unui astfel de joc, mare….idiot a mai fost.
De ceva timp mi-am instalat o aplicatie de la Pokerist.com sau .net, o aplicatie free si se joaca online. Well, nu stiu daca asa este jocul sau aplicatia este putin “hack-uita”, pt ca sunt unele faze la care pur si simplu turbez. Sa va dau un exemplu practic.
Am in mana, 8, 4 de pica. Jos vin cartile 9, 5, 3 (de pica), un J de alta culoare si un K tot de pica. Avand in vedere ca am flush, zic..plm pariez 2,9k si ii fortez pe prosti sa mareasca..ca intr-un final sa se ajunga la 18,5k miza.
Zic, gata, m-am scos, DAR, nu am castigat NIMIC, pentru ca a venit unu cu un AS si a luat tot…, a facut si el flush.
Acum, cine imi explica de ce nu am castigat nimic? Avand in vedere ca aveam in mana deja 2 carti de pica, si jegu ala numai 1. Plm, nu zic ca trebuia sa castig 18,5k, dar ceva ceva trebuia sa primesc si eu, nu?
Dupa mine, pokeru e de rahat total..e vorba pur si simplu numai si numai de bulan… Ai bulan..castigi…nu ai bulan…esti bulanit 🙂

Tags: ,

3 Responses to “Poker app”

  1. Alexik Says:

    Pai e simplu. La Texas hold’em cea mai buna combinatie se face cu maxim 4 carti de jos si 1 din mana (sau ambele din mana si 3 de jos), dar niciodata cu toate 5 de jos.

    Amandoi aveati flush, dar al lui era mai mare, avea A. Cea mai mare carte a ta din flush era K de jos. De unde rezulta ca tu nu castigi nimic, ci doar el. Combinatia ta cea mai buna era (in ordine crescatoare): 4, 5, 8, 9, K. Si a lui era 3, 5, 9, K, A. Cea mai mare carte castiga aici. A > K.

    Asta e ca si cum ai intreba…eu am doua perechi, K si 3, el are A si 3, de ce a castigat el? E simplu, el are perechea mai mare, A 🙂

    Poker-ul e simplu, dar 5 card draw. La Texas hold’em trebuie sa fii putin mai hot, dar nu la app-urile astea sau online sau etc. Vorbesc de ‘the real deal’, jucat cu oameni la o masa, etc. Plus, o alta regula e ca aici culoarea nu conteaza, ca la 5 card draw (adica poker-ul clasic pe care-l jucam toti cand eram copii). Adica daca amandoi aveti high card A, nu conteaza ca trefla e mai mare si etc. Se imparte potul.

    Treaba cu impartitul potului se intampla destul de rar, si numai cand aveti aceleasi combinatii maxime. Gen 2 perechi, aceleasi carti. Gen aceeasi pereche, gen chinta identica, etc. Sunt situatii putine cand se intampla asta, dar e posibil. Si daca aplicatia aia e facuta bine, poti sa inveti regulile doar jucandu-te si prinzand logica jocului!

    Good luck!

    PS: La app-uri d-astea e oricum simplu sa castigi mereu. Ori te arunci mereu cu cele mai mari pariuri, ori joci o suma constanta. Bine, ca oricum “calculatorul” poate stii ce carti ai tu. Asta merge si in realitate, sa pariezi mereu aceleasi sume, indiferent ca ai sau nu ceva in mana. Daca joci cum trebuie, iesi pe plus. Jocul asta e fun de jucat pe cativa bani, ca sa nu-l joci degeaba.

  2. Radu Gologan Says:

    plm.. mersi de reply

    Mare suma n-am pierdut.. ca m’am bagat in joc cu 400$ 🙂 si am ajuns la 2.9k dar.. plm.. iti pare rau cand te ia un loser cu un cacat de As.. 🙂

  3. frannnkie Says:

    Pai , Texas Hold’em de rahat (tot pe acelasi joc si eu) :)) !

Leave a Reply

