Ningeee!!

In postul precedent am fost suparat?! Astazi sunt Fericit!!! In sfarsit a nins si la mine, asa cum trebuie si cum era normal sa ninga.. Chiar daca a venit “primavara”, astazi, 2 Martie, am fost placut surprins sa ma trezesc cu 15-20 cm de zapada pe strazi.
In parcare, m-am distrat timp de 10 mim sa dau zapada de pe masina, dar m-am distrat si mai mult cand faceam derapari controlate prin parcare (avand in vedere ca jumatate era goala). Pacat ca nu m-am dus capu sa fac poze si la urmele lasate :(…asa ca amintire.
In drum spre munca, am mers normal, desi erau cativa melci pe strada, dar Eve m-a dus la destinatie fara probleme. Ajuns la munca, m-am schimbat si m-am urcat in vola si m-am apucat de “munca”. Nu trec 10 min si un muncitor imi zice ca este cineva la intrare care nu poate urca podul (este un pod mic la intrare), asa ca m-am dus si l-am tractat pana in parcare. Era un prieten de fam. (care lucreaza la fabrica unde sunt si eu) cu un BMW 320 daca nu ma insel :p
Dupa ce l-am tractat pe el, mai era unu in parcare, de unde nu mai putea sa iasa, asa ca m-am dat jos si i-am dat si lui o mana de ajutor.
Vad ca momentan ninge, si nu da semne ca ar vrea sa se opreasca, ceea ce e bine, pt ca vreau sa ajung acasa si sa ma joc in parcare cu cainele :p

Leave a Reply

