Este treaba mea!!!

Este pur si simplu treaba mea daca am sau nu o iubita, prietena…sau cum vreti s-o numiti, nu?!
De cand m-am despartit de fosta prietena, Laura, pt o perioada de timp nimeni nu ma intreba nimic in legatura cu viata mea sentimentala, insa in ultima vreme…lumea se cam baga peste viata mea, chestie care ma cam deranjeaza. Chiar azi am vb cu un prieten cunoscut pe net, prieten cu care nu am mai vb de minim 2 ani, insa astazi l-am prins online si m-am bagat in seama. Toate bune si frumoase pana cand, la fel ca toata lumea, m-a intrebat de viata mea sentimentala. Cand a auzit ca sunt inca ‘single’, a inceput si el ca restu sa-mi faca putina morala, cum ca o prietena e bine sa ai si bla bla bla.
Recunosc, e bine sa ai o prietena, o persoana cu care sa-ti imparti fericirea si supararea, momentele frumoase si cele triste, insa important este sa gasesti acea persoana, nu?
Pana astazi, nu am avut ocazia sa intalnesc acea persoana sau jumatatea cum zic altii, din cauza ca nu am iesit prin cluburi in cautarea printesei. Poate nu am iesit din cauza ca nu am simtit nevoia de a cauta jumatatea, insa mult mai probabil si mai plauzibila este cea de-a 2-a varianta, si anume, nu am iesit pt ca nu am amicii necesari pentru a iesi si sa ma simt in largul meu.
De cand m-am despartit de Laura, cunostintele si in general fetele cu care am avut ocazia sa vorbesc pana in prezent…nush sincer daca se salveaza vre-una. Cu cine am vb, ba era ocupata (desi se dadea la barfa maxim), ba abia se despartise si nu avea chef sa auda de alta relatie pentru ca vroia sa-si traisca viata la maxim (cine stie ce a vrut sa insinueze), ba nu avea chef de relatie pt ca sta mai bine singura si altele care pur si simplu nu stiu ce vor de la viata (asa ca nici le-am lasat in lumea lor). Poate daca as fi insistat, fara sa-mi pese ca as fi fost refuzat, probabil astazi aveam o prietena, dar din pacate nu am avut curajul sa insist mai mult fara sa fiu pesimist…si iata-ma singur “cuc”.
Nu-i nimic rau in asta, cel putin mie nu-mi pare rau ca sunt singur, pentru ca stau bine, sunt fericit, chiar daca sunt unele zile in care ma plictisesc enorm si as avea chef sa ies printr-un club, o plimbare (nu neaparat romantica), la un tenis (mai nou), ma rog, in momentele de plictiseala as face orice numai in casa sa nu stau:)
Problema (mea) e ca imi cam este oarecum frica de o eventuala noua relatie, pentru ca am avut o experienta nu foarte placuta cu ultima prietena…care se schimbase radical in ultima perioada, desi cred ca a fost asa tot timpul doar ca am fost orbit de o “iubire imposibila”, dar ma bucur ca am avut puterea sa deschid bine ochii inainte sa fie prea tarziu.
De acum inainte, am sa incerc incet incet sa ies si sa cunosc persoane noi, sa-mi gasesc nu neaparat o persoana cu care sa am doar un raport “deocheat” ci o persona care sa ma sustina si la bine si la rau si in care sa am incredere deplina, avand in vedere ca azi foarte foarte rar gasesti o persoana cu capul pe umeri, baieti sau fete…nimeni nu se salveaza:)

11 Responses to “Este treaba mea!!!”

  1. Alina Says:

    Te asteptam in Bucuresti, sa mergem prin cluburi 😉

  2. "Laura" Says:

    Hahaha ce m`am mai distrat… nu k esti singur, e problema ta… ci k ai dat vina pe mine, k eu m`am schimbat. Hai zau?! Si tu ce ai facut? :)) In fine, nu are importanta, ma distrez enorm cand da cineva vina pe mine asa k daca mai ai ceva de reprosat, chiar te rog sa o faci. Promit sa rad cu lacrimi 😛

    • Radu Gologan Says:

      Draga Laura,
      Faza este ca nu ti-am reprosat nimic in mod direct (did I?) ci doar am specificat faptul ca am fost orbit de iubirea dintre noi doi, desi majoritate “prietenilor” din partea mea au incercat sa-mi deschida ochii, dar dupa cum am specificat, eram vrajit de o iubire oarba. Este posibil sa fii fost la fel de cand ne-am cunoscut si pana cand ne-am despartit, doar ca eu m-am trezit la realitate, probabil prea tarziu:)
      Recunosc ca impreuna am avut si momente frumoase, si naspa, dar si mai naspa, do you agree? Din pacate, pt mine momentele foarte naspa au contat foarte mult, tocmai de aceea toate puse cap la cap, mi-am spus singur (poate pare un semn de egoism, dar e mai bine asa) ca este mai bine ca fiecare sa mearga pe drumul lui de atunci, pt ca mai tarziu ar fi fost mai nasol.

      Cu respect,
      Radu!

  3. Laura Says:

    Mda, prietenii tai…heh
    Da, am avut si momente super, dar si perioade knd imi venea sa te strang de gat. Pana aici suntem de acord. Faza cu schimbatul… Hmmm, am facut-o amandoi, mai mult sau mai putin cu intentie. Si da, cea mai buna decizie a fost k ne-am despartit. De iubit te-am iubit enorm, cred k stii. Mai sunt ceva urme si acu’…. Totusi, m-ai dezamagit in iarna ffff tare… Stii si de ce banuiesc.
    Ah, sa nu uit, ai idee cat de enervant e sa te visez de cel putin 2 ori pe saptamana?
    Anyway, sper sa ai o viata cat mai frumoasa si sa fii fericit 🙂

  4. Laura Says:

    Knd ai fost in februarie in tara?

    • Radu Gologan Says:

      Ah, well, wasn’t me ;). Daca ma cunosti, banuiesc ca ti-ai dat seama ca nu as fi facut asa ceva:). Am vrut sa clarific situatia dupa ce am plecat din tara dar nu mai stiu exact motivul pt care nu am facut-o. Parca intrasem pe tibe cand te-am vazut online pe mess dar m-ai tratat cu sictir di am zis ca nu are rost sa-mi bat capul ;). Banuisc ca ti-ai dat seama acum cu cine ai vb, si pot jur ca nici nu m-am uitat la ce a-ti vb:)

  5. Laura Says:

    Il stii f bn, de ce l-ai lasat?

    • Radu Gologan Says:

      L-am lasat? :)) c’mon, stii fb cat de insistent e:))
      Ma rog, faptul este consumat si imi cer scuze pt toata conversatia din feb

  6. Laura Says:

    Nu tre sa-ti ceri scuze, tie ti-a facut rau, nu mie

Leave a Reply

