Cele mai bune bomboane – Maltesers

20110609-205834.jpg

Acum cativa ani am fost in Franta unde am participat cu o echipa la un corcurs de biciclete mai ciudate, si la unul din supermarketurile se acolo am gasit niste bomboane de ciocolata super super suuuuuuper bune. Cand am ajuns acasa, am tot cautat peste tot, la fiecare supermarket la care am fost, insa nu am avut norocul sa gasesc. De fiecare data cand ma duceam in nordul italiei imi faceam plinul cu diferite pungi cu astfel de bomboane.
Astazi, insa, am gasit la unul din supermarketurile la care ma duc aceste bomboane Maltesers ( un produs Mars ) si mi-am luat imediat 2 pungi :D, dar cu siguranta am sa ma mai duc sa-mi iau in zilele urmatoare. In 10 min am lichidat o punga, acum cat am stat la munca:p. Nici nu pot sa va descriu cat de bune sunt, jur…trebuiesc incercate :))

Tags: , ,

3 Responses to “Cele mai bune bomboane – Maltesers”

  1. nana Says:

    unde se gasesc?????

    • Radu Gologan Says:

      faza este ca nush pe unde se gasesc, insa eu le-am gasit in supermarket-urile din franta, austria sau in nordul italiei. M-am uitat si prin romania (constanta) si nu am gasit:). Daca esti prin Italia, uita-te pe la ipercoop pt ca acolo vazusem ultima oara la reducere chiar, dar dupa 1wk..nici urma de aceste bomboane :), sau mai baga pe la lidl din cand in cand..

  2. alex Says:

    unde gasesc maltesers???

Leave a Reply

